Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
dikke hond; ik denk ook dat je moet opletten met een front spoiler te maken. die downforce die je wilt bekomen kan ook wel eens in je nadeel zijn als je een jump wilt maken he. dat je neus dan ook sneller omlaag gaat duiken. heb er zalf ook nog geen ervaring mee maar ik denk het maar he.

klein vraagje nog. ik heb een protech mega peak 4500 lader. kan ik daar een ni-hm 5000mah mee opladen of krijg ik dan maar tot 4500mah geladen?? alvast bedankt.

indigo en psycho, hij wil er een speed machine van maken. Botsten en jumpen zullen beide niet veel gebeuren.

DH, je kunt ook gewoon een spoiler kopen en die voorop monteren ;)

Extra gewicht zou ik niet proberen, dan gaat hij alleen maar langzamer. En een front-spoiler, daar moet je wel voorzichtig mee zijn, volgens mij gaat die vrij snel kapot als je botst.

De spoiler word/is een plaatje van 2mm dik alu dus het zal niet zo snel kapot gaan! ;)

dikke hond; ik denk ook dat je moet opletten met een front spoiler te maken. die downforce die je wilt bekomen kan ook wel eens in je nadeel zijn als je een jump wilt maken he. dat je neus dan ook sneller omlaag gaat duiken. heb er zalf ook nog geen ervaring mee maar ik denk het maar he.

Zie Nardos.

indigo en psycho, hij wil er een speed machine van maken. Botsten en jumpen zullen beide niet veel gebeuren.

DH, je kunt ook gewoon een spoiler kopen en die voorop monteren ;)

Ja idd, maar ik had een wild idee en het kost me niks behalve een paar minuutjes! :cool:

Na het lezen van verschillende negatieve berichten op het Traxxas forum ben ik bang dat mn MIP asjes het snel gaan begeven bij speedruns...
Iemand hier al ervaring mee?

dh; mss is dit nog een idee. wel knappe velgen vind ik.

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Die vleugel zit veeeeeeeel te laag hoog .... ding moet bijna over de grond schuren :P

Die wielen zien er wel najs uit inderdaad!

Laatst bewerkt:
Die vleugel zit veeeeeeeel te laag .... ding moet bijna over de grond schuren :P

Die wielen zien er wel najs uit inderdaad!
die vleugel zit te laag ..... ding moet bijna over de grond schuren ??????
dan zit die vleugen toch niet te laag? dat zit die te hoog :P

Laatst bewerkt:
die vleugel zit te laag ..... ding moet bijna over de grond schuren ??????
dan ziet die vleugen toch niet te laag? dat ziet die te hoog :P

Zo lijkt ie hoog genoeg te zitten... Het probleem is als je gaat remmen dat je voorkant flink naar beneden zakt! Je kan de vleugel wel lager zetten maar dan moet je je shocks vastzetten...

Gisteren ben ik toevallig met hetzelfde idee bezig geweest en een MERV vleugeltje schijnt goed te passen!

Goedemorgen luitjes,

wederom een vraag vanuit deze kant:

Rijd hier iemand met de shocktowers van STRC? Ik ben aan het twijfelen tussen FLM en STRC, voornamelijk vanwege hoeveelheid waar je je shocks aan vast kan zetten.

Wat ik graag wil weten is of de shocks bij die van STRC verder naar binnen kunnen waardoor automatisch je rijhoogte zakt...

indigo, aangepast :P

dh, je moet je veren heel strak zetten, net als een onroad die hebben maar een minimale veerweg.

dh, ik zou gewoon een plastic tube op de shockshaft aan de binnenkant van de shock body doen. Kost je 10 cent en je kunt het zo laag maken als je wilt.

dh, hoe snel wil je gaan? Voor 100 km/u ben je al veeeeeeeeeel te ver aan het nadenken:

Laatst bewerkt door een moderator:
indigo, aangepast :P

dh, je moet je veren heel strak zetten, net als een onroad die hebben maar een minimale veerweg.

dh, ik zou gewoon een plastic tube op de shockshaft aan de binnenkant van de shock body doen. Kost je 10 cent en je kunt het zo laag maken als je wilt.

dh, hoe snel wil je gaan? Voor 100 km/u ben je al veeeeeeeeeel te ver aan het nadenken:

De tube-mod lijkt me ondertussen de meest goedkoopste mod om je Rusty laag te leggen dus die zal ook moeten gebeuren... :cool:

Tja, hoe snel wil ik gaan... Een beetje standaard Rustler gaat zonder al te wilde mods (andere gearing, standaard banden en een 3s) al snel richting de 100 kmpu...
Ik heb mn 3s lipo binnen, hopelijk vandaag mn foams, gearing op 31/83 en als de Rustler laag ligt moet het wel te doen zijn!

We zullen zien waar we uitkomen! Waar ik wel op hoop is dat de temps niet te hoog worden maar dat is meten en weten he! ;)

Komt voor de bakker! Dalijk een setje EC5 stekkers solderen op de lipos en de ESC en wie weet vanavond een kleine test...

edit: net een filmpje gezien van een Stampede zonder aanpassingen (dus ook de Talons!!) met alleen een 3S en dezelfde gearing (31/83) als die ik er nu op het zitten...

113 kmpu.....

Laatst bewerkt:
Komt voor de bakker! Dalijk een setje EC5 stekkers solderen op de lipos en de ESC en wie weet vanavond een kleine test...

edit: net een filmpje gezien van een Stampede zonder aanpassingen (dus ook de Talons!!) met alleen een 3S en dezelfde gearing (31/83) als die ik er nu op het zitten...

113 kmpu.....
wow...beetje snel XD
en euhh,, film jij t ook?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back