Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik draai hem altijd handvast en dan een kwartslag terug.
Maar dat is met de MERV dus ik weet niet of dat verschil maakt maar zo doen de meesten het.

EDIT : DH was me net voor.

Vandaag weer eventjes paar uur gaan rijden met men rustlertje.
Heb er ook maar ineens men nieuwe kap opgezet.

3 fototjes van rustler met nieuwe kap hieronder. ( Het is een HPI Chevy Silverado kap origineel voor een HPI auto maar die passen allemaal perfect op de rustler dus. )

Vinden jullie het iets of vinden jullie de standaard kap leuker ?

hey rcers ik ben van plan mijn rustler xl5 te voorzien van een nieuw motortje. ik heb bij liquidrc dit zien staan (
1806 1/10 Mamba Max + 5700 Kv Combo

€187.32)

kan iemand mij vertellen of dit en goede motor is voor de rustler? mss iemand al ervaring mee? merci :newbie:

waarop moet je eigenlijk letten bij de aankoop van zo een motortje? ik heb er namelijk geen flauw idee van. waarvoor staat die Kv eigenlijk en het getal ervoor is dat best een hoog of een laag getal? merci :newbie:

Dan trekt je wagen wheelies als je vol gas geeft. ( als je wagen genoeg vermogen heeft )
Uhm ... wrong. Hij moet wheelies trekken anders slipt hij veel te veel.

Stelregel en bedoeling van de slipper clutch is al gegeven, verder zijn er ook erg veel filmpjes over te vinden:

psycho2400, kort door de bocht : hoe meer kv hoe sneller, maar ook hoe warmer. De standaard Rustler heeft een 3500kv motor, ik zou hier niet te veel vanaf wijken. De SideWinder 3600kv die drkdgglr aanraad is een goede combo!

Laatst bewerkt door een moderator:
Hij vraagt wanneer hij te vast zit, jij zegt als je wheelies trekt. Maar als je wheelies trekt wil het niet zeggen dat de slipper clutch te vast zit. Als je hem goed afstelt trekt de wagen nog steeds wheelies, zelfs op 2S.

Hij vraagt wanneer hij te vast zit, jij zegt als je wheelies trekt. Maar als je wheelies trekt wil het niet zeggen dat de slipper clutch te vast zit. Als je hem goed afstelt trekt de wagen nog steeds wheelies, zelfs op 2S.
ow ja idd, wanneer zit hij te vast dan? Dan edit ik t ff

Maar je rijd wel met een brushless motor... Anyway, slipper fatsoenlijk afstellen is een must! Als je geen wheelies wil trekken dan zul je moeten leren je triggerfinger onder controle houden of een betere ESC kopen waardoor je je "punch" kan instellen en minder snel of geen wheelies meer trekt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back