Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
of je gaat naar een flits camera en als je een flits krijgt, krijg je vast wel een boete waar op staat hoe hard je hebt gereden :P
Haha, dan moet je weljouw kenteken bord op je auto zetten, zodat je m echt na 3 maanden binnen krijgt :P Dan staat de politie trouwens wel tekijken , haha, zo'n klein autotje en zo'n hoge snelheid.

Men maat reedt met de auto achter de rustler, roni zat op de passagiersstoel het ding te besturen, hoe kan je dan in godsnaam de km teller filmen. Men maat zei dat het een 128km/h was , afgerond 130 dus.
En ja die weg was zeer lang (langst spoorweg)

Men maat reedt met de auto achter de rustler, roni zat op de passagiersstoel het ding te besturen, hoe kan je dan in godsnaam de km teller filmen. Men maat zei dat het een 128km/h was , afgerond 130 dus.
En ja die weg was zeer lang (langst spoorweg)

En zeker ook nog op een 2 cell LiPo en een 1/18 motortje? :mrgreen:

Het zal waarschijnlijk nog niet eens in de buurt van de 130km/h komen...

En aan jouw was de taak om het te laten rusten, dus pas even je tekst aan wil je?
Zomer is afgelopen he? Haantjesgedrag heb je hier niks aan.

Byte is al gauw op zoek naar een relletje, dus zou daar dan idd niet snel op ingaan:lol:, maar zolang er geen bewijs is heeft t niet plaatsgevonden.

Ik ben opzoek naar bewijs, niet naar een relletje. Ik durf namelijk te wedden dat er van die 130km/h geen bal van klopt. 130km/h is érg snel voor een Rustler, daar heb je al enige modificaties voor nodig.

Wieweet heeft ie ook een aantal modificaties gekregen, dat weet je zo toch niet?
Je schrijft eerst en dan pas denken, ik geloof het ook niet, zeker omdat het in een auto gemeten is waar een hele berg factoren spelen wat km verschil oplevert ( dikke 20"spinners, oude auto, nieuwe auto km teller afwijking, etc )

100km is met een stock uit de doos te doen, mits een goede lipo en de juiste gears.
Daarna zul je met grover geschut moeten aankomen zoals de huidige recordhouder met een mamba monster en 2650kv motor en een hele berg lood en grote kloten om het in bedwang te houden;):D

De rustler kon je althans niet meer origeneel noemen.
Ik zal ff een lijstje maken van wat ik nog weet wat erop zat.
VXL motor
3s lipo
MMP regelaar
1/8 buggybanden
en waarschijnlijk een zware gearing. Origeneel tandwiel met pinion 25 kan dat ???? Dan moet ik al heel sterk nadenken.

Uiteraard ga ik mee in de mening van: eerst zien dan geloven! Dat er met de auto gemeten word is voor mij ook nogal onnauwkeurig.

Dat lui er een ontiegelijke motor inhangen (degene met de MMM combo) is natuurlijk uber! Dan kun je pas een mooie gear ratio bedenken! ;) De wereld is groot en zit vol met gekken! :D

Mn bedoeling was eigelijk wie hier op het forum al een keer over de 100 is geweest (en kan bewijzen) met een Rustler??

edit: op het Traxxas Rustler/bandit forum zijn ze momenteel ook bezig een kleine "wedstrijd" aan het houden... Stock chassis, 3S maximaal, stock VXL motor, vrije regelaar, banden en gearing keuze.... Gemeten via GPS en/of radargun.

hint...hint....hint...

Laatst bewerkt:
ik snap niks meer van de slipper clutch.
wanneer is die nou te vast en wanneer die nou te los?
wat zijn de gevolgen als hij te vast/los zit?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back