Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rcdirectonline zit ook in de VS...ergens (onder de button contact us)

IK heb zelf wel eens de afspraak gemaakt bij RC-M dat de betaalde verzendkosten bij de bestelling worden verrekend met de werkelijk betaalde verzendkosten door RC-M. Het verschil kreeg ik teruggestort via paypal.

Laatst bewerkt:
Amai ... ''contact us'' helemaal over het hoofd gezien. Ze zitten in ieder geval in the US of A inderdaad.

Mike is wel een flexibele kerel voor zover mijn ervaringen gaan. Bij beide shops zul je waarschijnlijk wel tevreden zijn over ''the way things go''.

Oeff, denk toch maar dat ik maar de standaard chassis koop, die kost maar 15, en FLM 45 o.o Ik ben niet zo'n rijke jongen :)

Zal wel lang duren want er gaat moeilijk iets kapot bij traxxas onderdelen

jep, dat is moeilijk, bij mij is er een auto overheen gereden en er is niks aan de hand behalve dat de rear shock door het gaat je van de arm is gegaan.

maar ik heb weer een vraagje: gaat bij de zwarte velgen ook de chrome laag eraf?

jep, dat is moeilijk, bij mij is er een auto overheen gereden en er is niks aan de hand behalve dat de rear shock door het gaat je van de arm is gegaan.

maar ik heb weer een vraagje: gaat bij de zwarte velgen ook de chrome laag eraf?

Huh?
Chrome is er toch alleen glimmend en niet zwart?
Maar dat zal er op den duur wel af gaan denk ik.

1/8 buggy shocks op Rustler

Omdat ik nog Hyper 9 big bores had liggen heb ik deze achterop de Rustler gemonteerd. Op de voorkant heb ik HPI Vorza shocks gemonteerd. De Vorza shockbodies hebben een grotere buitendiameter (bijna 19mm) dan die van de Hyper 9. Misschien dat ik de Hyper 9 shocks tzt ook vervang door grotere.

De draagarmen zijn de verlengde draagarmen van FLM en en shocktowers ook van FLM. Hierdoor is er meer ruimte om grotere shocks te monteren.

P1000946.jpg

P1000945.jpg

Rustler met 1/8 buggy shocks en Stampede Wielen:
P1000943.jpg

Auto ziet er vet uit!! Ik zou echt willen dat Traxxas een Rustler 4x4 uit zou brengen, zou ik zeker overwegen te kopen.

Plastic bulkhead extra als zwakpunt genomen?
Plastic steering/caster/hubs?
Heb je ook nog een naakte foto van boven?

Nee, geen naakte foto gemaakt. Sommige onderdelen inderdaad standaard gelaten.
Dit is wat ik heb veranderd:
-FLM Wide arms: meer ruimte voor grotere schokbrekers en (iets) grotere spoorbreedte
-FLM Camber links, icm met de wide arms
-FLM Shocktowers: ook weer meer shock mount opties
-FLM Tranny: mooi stukje techniek. En bij de standaard bak had ik vaak het probleem dat de motorschroeven lostrilden omdat ze onvoldoende grip op het plastic hadden.
-Stampede wielen: iets smeer bodemvrijheid, en staat gewoon goed op een rustler
-Mod8 tandwielen
-10s120a regelaar (had ik nog liggen)
-Tenschock 2240 motor (had ik nog liggen)
-5s3000mah lipo

Ik houd idd bulkhead en chassis als zwakste schakels.
Alle bovenstaande mods zijn uiteraard niet nodig, maar wel leuk....

Laatst bewerkt:
Darkfire, De 4300Kv motor die je hebt kun je niet vergelijken met een 540 - 4300kv motor, het is eigenlijk een 380 motor in een 540 behuizing hierdoor heeft hij een stuk minder kracht

Maar hij presteerd behoorlijk goed dat dan weer wel

Anaconda's voor een VXL voorzijde verdiept en zeskant

Beste mensen,

Ik heb onlangs 2 setjes anaconda's aangeschaft voor mijn traxxas rustler vxl, en tot mijn verbazing zijn de 2 sets indentiek aan elkaar.
Voor moeten ze volgensmij anders zijn, deze moeten een verdiepte binnenvelg hebben en dat hebben ze niet.

zijn deze velgen er, en zo ja wel nummer hebben die dan

Gr

Volgens de site van toemen zouden de tra003777a moeten passen op de voorkant

bij PKracing is tra003777a de voorwielen voor de nitro rustler en tra003776a voor de VXL

Laatst bewerkt:
ik ben ook maar weer eens aan het rijden geweest met mijn xl-5:

springen in achtertuin

GroteFoto-CDOEP6ZW.jpg

GroteFoto-CUGNA6RU.jpg

avonje bashen (met voorlicht:D)

GroteFoto-SGVQMTGV.jpg

edit: en toen was hij stuk :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back