Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik wou het weten, en ik dacht dat het een kleine vraag was.

ze zeggen eigen lijk dat e-revo een racing monster truck is, maar de meeste hebben het dus fout in de showcases, de rustlers worden truggy's genoemd en de e-revo's ook.

een e-maxx verschilt ook niet heel veel van een e-revo, ze hebben veel het zelfde:
4WD, 17MM, centerdiff, grotere banden, dikke shocks en brade draagarmen.

de e-maxx is duidelijk een monstertruck.

E-Revo is gewoon een monster truck die vrij goed rijd voor een monster truck.
Rustler is 100% stadium truck, is 0% truggy aan.
E-Maxx is net als E-Revo inderdaad monster truck.

Soms gaat mijn auto ineens naar rechts als ik niet zo hard rij, en mijn trim die is best wel direct. heb gewoon standaard traxxas spullen erop. licht dit aan de servo of ontvanger/zender?

Soms gaat mijn auto ineens naar rechts als ik niet zo hard rij, en mijn trim die is best wel direct. heb gewoon standaard traxxas spullen erop. licht dit aan de servo of ontvanger/zender?

Kan diverse oorzaken hebben. Eerste wat je probeert is het met je Steering Trim op te lossen. Werkt dit niet kan het aan een aflopend wegdek liggen, of wrijving op een van de wielen door bijv. kapotte of vuile lagers.

Kan diverse oorzaken hebben. Eerste wat je probeert is het met je Steering Trim op te lossen. Werkt dit niet kan het aan een aflopend wegdek liggen, of wrijving op een van de wielen door bijv. kapotte of vuile lagers.

Nee het licht echt in de servo of ontvanger of zender. hij stuur vrij erg ineenkeer uitzichzelf

Last van Glitching soms? Zijn er mensen in de buurt die op de zelfde frequentie rijden?
Of heb je een 2.4Ghz zender/ontvanger. Welke servo heb je erinzitten, en word deze danwel voldoende gevoed?

27 mhz zou je bedoelen,

maakt niet uit of mensen mee reden. als ik met een 27 mhz buiten ga rijden
heb ik hetzelfde denk door de apparaten in de huizen die voor storingen zorgen

27 mhz zou je bedoelen,

maakt niet uit of mensen mee reden. als ik met een 27 mhz buiten ga rijden
heb ik hetzelfde denk door de apparaten in de huizen die voor storingen zorgen

Een upgrade naar 2,4Ghz is zoiezo bevordelijk. Heb je of kan je van iemand een ander zender/ontvanger setje lenen om te testen?

Tevens, test je wielen even op bewegingsvrijheid per stuk.

Laatst bewerkt:
Een upgrade naar 2,4Ghz is zoiezo bevordelijk. Heb je of kan je van iemand een ander zender/ontvanger setje lenen om te testen?

Tevens, test je wielen even op bewegingsvrijheid per stuk.

Oke weten jullie nog een goed setje? ik wil de GT2 kopen op conrad, niet zo duur en schijnt redelijk goed te zijn.
en hoe kna ik dat testen?

Oke weten jullie nog een goed setje? ik wil de GT2 kopen op conrad, niet zo duur en schijnt redelijk goed te zijn.
en hoe kna ik dat testen?

Die set kan je kopen, of je koop een degelijke voor wat meer geld voor de toekomst. Testen die je door je auto met de wielen van de grond te houden en aan je wielen te draaien. Als er een wiel eerder stopt dan de anders, even onderzoeken.

duurder is niet meteen beter he? Laatst een test gezien met de hobbyking 2,4ghz en deed het net zo goed als een goed merk. en dat voor 13 euro
Je hebt alleen wat minder instellingen, maar gezien het niveau van de rijder maakt dat toch niet uit.

duurder is niet meteen beter he? Laatst een test gezien met de hobbyking 2,4ghz en deed het net zo goed als een goed merk. en dat voor 13 euro
Je hebt alleen wat minder instellingen, maar gezien het niveau van de rijder maakt dat toch niet uit.

Dat hoor je mij niet in die zin zeggen, wat ik bedoel is dat je beter 1x je geld goed kan uitgeven aan een zender met meer/betere instel mogelijkheden voor eventuele toekomstige auto's of setup's.
Het is bijvoorbeeld een stuk makkelijker digitaal je trim in te stellen dan met een draaiknop, en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Edit: Maar als het je alleen om 2,4Ghz gaat kan je ook die van HK nemen inderdaad.

Je wekte wel de indruk hoor
of je koop een degelijke voor wat meer geld voor de toekomst

Maar ik zie ook niet de meerwaarde van de digitale trim tov de draaiknop, alleen omdat t moderner is, want het doet allebij hetzelfde namelijk.

Ook wat ik zei, de rijder is volgens mij verre van proffesioneel dus voldoet een traxxas zender of een hk zender goed. Denk dat dat ook beter bij zn porto past ipv een futaba bv

Maar ik zie ook niet de meerwaarde van de digitale trim tov de draaiknop, alleen omdat t moderner is, want het doet allebij hetzelfde namelijk.

Ook wat ik zei, de rijder is volgens mij verre van proffesioneel dus voldoet een traxxas zender of een hk zender goed. Denk dat dat ook beter bij zn porto past ipv een futaba bv

Draaiknop is klote, die raak je per ongeluk veel te vaak aan en dan klopt er weer niks van.

Oh, en ik zou ook meteen een betere zender kopen i.p.v. een goedkopere HK zender. Ik rij ook geen wedstrijden, ben ook verre van professioneel en rij met een 3PKS met 2.4GHz Fasst. Geen één keer spijt van gehad dat ik hem gekocht heb! Dat ding ligt goddelijk in de hand.

Was niet helemaal de bedoeling dan, excuus.

En zoals Byte al aangeeft heeft een digitale trim weldegelijk meerwaarde t.o. een draaiknop. Ik vermoed dat je zelf geen zender hebt met deze optie anders zou je onze mening per direct delen.

Of hij dit "nodig" heeft is een andere discussie inderdaad.
Ik ben ook geen pro, maar heb wel een DX2S, en heb er nog geen seconde spijt van gehad. Ligt ook heerlijk in de hand, en alles digitaal in te stellen, dus ten alle tijde de zelfde instellingen, en nietmeer perongeluk aan je trim draaien.

@Mike, en waarom denk je dat het je servo is? Watvoor servo is het dan?
En gebeurt dat soms wanneer je accu bijna leeg is?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back