Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wit spul uit de accu!?
Dan hoef je niet te twijfelen, he. Terugbrengen die hap.

Wel ff in ogenschouw nemen of je de juiste laadinstrructies hebt gevolgd..

ik heb hem een paar keer geladen met snellader de Robbe Lader 2.
dus moet kunnnen

full
full
kijk zo ziet hij eruit
full

Laatst bewerkt door een moderator:
dat komt niet uit de accu.. leg je accu is in de auto in de accutray en schuif hem heen en weer daar krijg je nou die beschadigingen van gewoon van het bewegen van de accu in je accutray....

dat komt niet uit de accu.. leg je accu is in de auto in de accutray en schuif hem heen en weer daar krijg je nou die beschadigingen van gewoon van het bewegen van de accu in je accutray....

ik heb hem een paar keer gebruikt toen ik hem voor het laatst gebruikte zat het er nog niet op. pasd toen ik het een paar weken had ligge gebeurde dat.

O nee, sorry heb het mis. Het is door aliens gedaan, heb der net een gevangen en hij heeft bekent. Hij bied excuses aan van de hele planeet Plork.

O nee, sorry heb het mis. Het is door aliens gedaan, heb der net een gevangen en hij heeft bekent. Hij bied excuses aan van de hele planeet Plork.

hahah ik zie ook wel is dat mense er iets omheen doen is dat tape ofzo om de accu's?????

Ik ben gaan rijden met mijn (2 dagen geleden) opgeladen 6-cell 3000mAh accu in de sneeuw. Maar na 5 minuten was de accu al leeg?! Ik weet dat de motor meer belast wordt en dus meer stroom vraagt, dus ik ver wachtte al dat de rijtijd korter zou zijn, maar zo veel korter?!
Mijn vader zegt dat door de kou de voltage erg snel zakt, klopt dit?

heb zit te kijke voor een 5000 accu. ik ehb geleze dat die tot 50% meer dan een 3000 klopt dit? en hoelang gaat hij dan ongerveer mee?

In de zomer bij standaar gearing , en volle bak rond rijden is dat bij mij een 20 minuten.
Nu voor in de winter op vast gereden sneeuw heb ik hem in training mode staan en dan gaat hij toch vlot 40min a 50 minuten mee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back