Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
meten is weten.
4!!!zeg gast ben jij veertien of vier jaar oud, men dochter van 2.5 weet zelf wat een lat is , tjonge.
WAT?!
ik heb voor hetzelfde ding (in het zwart) in HongKong $220,- voor betaald!
Als niemand ervaring heeft met die kap.. Meten is wetenOftwel zelf aan de gang met de meetlat! Dan weet je of die past.
Ik dacht dat een forum ook was om dingen te vragen maar blijkbaar mag dat niet.
weten jullie dit nog?wat doen we met mensen die de topic niet willen doorlezen?
er is een nieuw lid met een rustler en wil niet de topic door lezen.
dus.....Op de brandstapel![]()
the toz is vaak binen 2 weken in huis en bij hobbyking vaak ook.maar die mails van hun kloppen niet altijd.ik kreeg toen mail dat het verzonden was en dezelfde dag lag het op de mat.alleen de douane kan tegenwerken en dan duurt het een stuk langer.Ik heb vorige week bij hobbyking wat accu's en een zender besteld. Donderdag kreeg een mail dat heb werst verzinden. Heb nog niks binnen. Heeft iemand enig idee hoelang het verzenden duurt? Heb komt uit hong-kong heb ik begrepen. Er stond in de mail dat het 45 dagen Kon duren maar daar ga ik niet van uit.
En mijn neef heeft bij The-Toys wat onderdelen besteld. Hoelang duurt het daar ong?
Iemand enige ervaring met het bestellen van die sites?
Doe nu niet alsof de andere mensen fout zitten. Vragen stellen mag goed, maar er wordt wel verwacht dat je zelf ook wat zoekwerk verricht, in jou geval krijgen we niet echt dat gevoel. Waarom zouden wij tijd en moeite besteden om jou te helpen wanneer je (volgens ons gevoel) zelf die tijd en moeite niet neemt.
Zo lijkt het niet want soms stel je vragen waarvan de antwoorden overal op internet staan. Maar (ik denk dat ik voor iedereen spreek) ik ben blij dat je begrijpt dat de mensen een beetje moe worden van je onlogische vragen.Sorry voor al die vragge:roll:
Maar ik zoek zelf ook wel mee hoor.
maar ik heb gewoon veel te vrage sorry
Oke dankjewel. Dan zal het wel volgende week binnen zijn, hoop ik.the toz is vaak binen 2 weken in huis en bij hobbyking vaak ook.maar die mails van hun kloppen niet altijd.ik kreeg toen mail dat het verzonden was en dezelfde dag lag het op de mat.alleen de douane kan tegenwerken en dan duurt het een stuk langer.![]()
dat kan ook het geval zijn ja.mijn record bij liquid rc is maandag avond bestellen en vrijdag in huis.hoe ze het doen voor 99 cent is mij nog steeds een raadsel.