Hallo Allemaal,
Ik ga beginnen met RC en heb gekozen voor de rustler vxl

Deze wil ik begin volgende week gaan bestellen waarschijnlijk bij pkracing. (woon helaas toch wel een eind er vandaan dus online)
Heb nog wat geld over om er wat backup/upgrade parts bij te halen..
Al veel gelezen vooral de eerste paginas van dit topic maar dat is natuurlijk 2 jaar oud allemaal..
Veel kom ik tegen over RPM onderdelen.
De volgende dingen heb ik gezien:
Evolution Aluminium ombouwset - Rustler - Integy tuningparts uit voorraad leverbaar - Toemen Modelbouw
Integy LCG Modified Chassis - Rustler - Integy tuningparts uit voorraad leverbaar - Toemen Modelbouw
Deze 2 sets zouden voor een hele hoop upgrade parts en ook backup parts zorgen.
Wil zowieso graag wat parts erbij vind het leuk om dingen eraan te kunnen veranderen.
Mijn rij omgeving is vrij vlak overal (friesland) woon vlakbij de zeedijk en er is hier een bouw/industrieterein in de buurt met mooie modder velden, wat kuilen en velden met mooi kort gras en wat modder, ook wat niewe mooi asfaltwegen daar..
Ik verheug me er in ieder geval op de rustler club te joinen hier, het lijkt me echt super!
Alle imput en ervaring van anderen hier is zeer welkom, ben eigenlijk nog maar een paar dagen me aan het orienteren maar heb al aardig wat rondgelezen en gekeken op youtube
BTW: Ik geen visa of mastercard en momenteel ook geen paypal, het liefst nederlandse winkels met ideal als je advies hebt over onderdelen of accus
MVG