G
Gifkikkertje
Guest
Goed afspoelen, wd40 erover heen, en na uurtje droogwrijven.
Dan komt het allemaal wel goed
Dan komt het allemaal wel goed
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
badmuts erover en gaaaaannnnnn!!!!!!!!!!!
mn mamba is gelukkig geplastidipped, maar toch - ik wil het niet testen![]()
Een rustler is een truggy dus dat zou moeten lukken, bij conrad hebben ze ook hele goedkope wielen die ook passen. Let op, de rustler heeft een 12 mm wielmeenemer met 6 kanten.Hoe zit het met truggy wielen voor een Rustler VXL.
Zijn die beter dan de standaard wielen en kunnen die beter bochten nemen?
:nooo::nooo::nooo::nooo:Een rustler is een truggy
Shock tube mod.En wat zal er precies voor nodig zijn om het zo ver te verlagen
Stadium truck is toch een truggy? Als je het googelt bij afbeeldingen krijg je ongeveer dezelfde foto's. correct me if i'm wrong.:nooo::nooo::nooo::nooo:
Om toch nog iets bij te dragen in mijn eigen topic:
Shock tube mod.
Een rustler is een truggy dus dat zou moeten lukken, bij conrad hebben ze ook hele goedkope wielen die ook passen. Let op, de rustler heeft een 12 mm wielmeenemer met 6 kanten.
En even over iets anders, ik zat er over na te denken om een 4wd Rustler te maken. Door een 4x4 stampede chassis te kopen en die te verlagen en te modificeren tot een Rustler. Denken jullie dat dit wel zal lukken? En wat zal er precies voor nodig zijn om het zo ver te verlagen, of gaat dat gewoon lukken door de shocks te verplaatsen?
Ah ok. En hoe verlaag je dan je auto zo ver? Is dat wel allemaal mogelijk met de shocks te verstellen?ook hebben truggy's de spoiler vast aan het chassis.