Is veranderd hahaGrappig typo.

En hoe meer C, hoe meer discharge, hoe meer stroom de motor krijgt, hoe sneller toch? Of zit ik hier nou fout?Hoezo gaat die langzamer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Is veranderd hahaGrappig typo.
En hoe meer C, hoe meer discharge, hoe meer stroom de motor krijgt, hoe sneller toch? Of zit ik hier nou fout?Hoezo gaat die langzamer?
Die 2S kan ook ja, maar die is 20C, dus dat gaat toch weer wat langzamer. En als je de afgelopen paar berichten hebt mee gelezen weet je dat hij geen 3S wilt. En dat verlengstukje komt idd uit US/HongKong
Hm.. dan had ik dat fout, weet ik dat ook weerJe zal geen verschil merken tussen de 20C en 30C of van mijn part 50C variant.
nou, dat valt best mee, stel je voor je haalt deze. ($23.74 - €17,01 )Ik betwijfel of ik de lipo ga kopen via HobbyKing.
De verzendkosten zijn erg duur (minstens 15 euro).
+ nog 1 euro want ik moet een verlengstekkertje hebben.nou, dat valt best mee, stel je voor je haalt deze. ($23.74 - €17,01 )
Dan de verzendkosten = $11.99 - €8,59.
€17,01 + €8,59 = 25,60. en is tussen de 4 en de 7 dagen thuis (komt vanuit duitsland ).
Heb je dan liever een lipo uit nederland van ongeveer het dubbele van de prijs of maar eentje van hobbyking..?
Oh ja, nja, €26,60, valt idd mee. Hopelijk vind hij t goed, en heeft 1 van jullie een paypal account.+ nog 1 euro want ik moet een verlengstekkertje hebben.
Maar de prijs valt erg mee.
Ga straks met mijn vader overleggen.
Mijn vader heeft toevallig een paypal account, hopen dat ie het goed vindt.Oh ja, nja, €26,60, valt idd mee. Hopelijk vind hij t goed, en heeft 1 van jullie een paypal account.
Ik hoop t ook voor je, en houd er rekening mee dat geld over boeken naar een payal account wel 4 dagen kan duren.Mijn vader heeft toevallig een paypal account, hopen dat ie het goed vindt.
Oke, ik snap het.Ik hoop t ook voor je, en houd er rekening mee dat geld over boeken naar een payal account wel 4 dagen kan duren.
Ik ben 17 jaar (maar ik werk nog niet).waar ik nu toch al een hele tijd nieuwsgierig naar ben , hoe oud ben je eigelijk stormbreaker ?![]()
Nee, de motor vraagt stroomt aan de ESC. Kijk; als een motor 100A vraagt en je LiPo kan maar 50A leveren (5000mAH 10C bijvoorbeeld) dan zal een 5000mAh 20C (dus 100A) waarschijnlijk wel sneller zijn. Vraagt een motor 100A dan zul je het verschil tussen een 5A 30C (150A) en 5A 40C (200A) niet merken in snelheid, uiteraard is 40C wel ''beter'' want meer C is altijd ''beter''.En hoe meer C, hoe meer discharge, hoe meer stroom de motor krijgt, hoe sneller toch? Of zit ik hier nou fout?
Het zal wel handig zijn, dan trek je niet zo snel wheelies ( heb ik ook gedaan ).Oke, ik snap het.
Hoef je de gearing met deze lipo niet aan te passen?
Oh oke! thnxNee, de motor vraagt stroomt aan de ESC. Kijk; als een motor 100A vraagt en je LiPo kan maar 50A leveren (5000mAH 10C bijvoorbeeld) dan zal een 5000mAh 20C (dus 100A) waarschijnlijk wel sneller zijn. Vraagt een motor 100A dan zul je het verschil tussen een 5A 30C (150A) en 5A 40C (200A) niet merken in snelheid, uiteraard is 40C wel ''beter'' want meer C is altijd ''beter''.
Mijn lokale hobby winkel heeft een onderdeel niet waardoor ik niet kan rijden... Jammer..Moesten jullie niet rijden vandaag ipv hele dag op het forum hangen???![]()
Ja goed plan, gearing is niet bij HK te koop nee.Kan je ook gearings kopen bij HobbyKing of moet je daarvoor echt naar PK?
Anders kan ik de lipo+traxxas stekker bij HobbyKing kopen en de lipozak+gearing bij PK.