Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
zijn er nog ergens goede shops om losse stukken te kopen, ik wou te bestellen bij RPM maar helaas heb ik geen VISA, ook niemand die ik ken![]()
hey, weet iemand of het mogelijk is om 19/76 als gearing te kiezen.
ga volgende week 2paar setjes anaconda banden bestellen en wat pinions en spurs
en dus vroeg ik af of dit kon?
de ene zegt ja en de ander nee op het traxxas forum dus...
heeft iemand deze 2 tandwielen, zou je aub kunnen kijken of dit past of niet.
ik krijg met geen mogelijkheid de bouten van mn wielen eraf, ze zitten onwijs strak. het zijn gewoon nog de originele wielen en moeren e.d. vanuit de fabriek. heeft iemand hier een oplossing voor om toch los te krijgen? krijg binnenkort namelijk een nieuw setje banden binnen, op 't huidige setje zit nog amper profiel...
Ja, was het maar zo makkelijk. Dat gaat namelijk met geen mogelijkheid! Ook al zet ik super veel kracht, niks, totdat de sleutel verdraait... Zijn het misschien zelf borgende moertjes? Ik heb zelfs geprobeerd rechts om te draaien, want ook niet ging....Gewoon draaien met die sleutel die erbij zit?Mijn moertjes gaan altijd vanzelf los bij het rijden omdat ik ze niet vast genoeg kan aandraaien...
![]()
Ha! Grappenmaker... Ja tuurlijk linksom! Dat had ik ook wel kunnen bedenken... En slappeling? Ik heb al aan meerdere mensen gevraagd om ze los te maken, maar je moet gewoon zo veel kracht zetten, en dan verdraait de sleutel. Is er misschien geen andere manier om je wielen eraf te halen?Slappeling:lol:
Draaien met die hap(linksom uiteraard)!!!!
Greetz,
Joram
Nou, het is gelukt, nadat ik een steeksleutel vast aan het asje zette en de moer los draaide. Daarna kwam ik er achter dat er inderdaad een of andere lijm zat!Ik heb precies het zelfde probleem! Bij traxxas doen ze er een of ander lock spul op. Muco adviseerde mij om de fohn er op te zetten, zodat dat spul wat vloeibaar word, zodat je makkelijk je band eraf kan krijgen.
Ik moet het btw zelf ook nog proberen! Het schroefje van mijn pinion zit ook super strak! Die krijg ik er met geen mogelijkheid af. Die zal dus tegen de tijd dat ik een nieuwe moet, door moeten boren. Kan nu dus ook niet bij mijn tandwielen in de gearbox!:S
Succes ermee!
Grtz,