how !!!
maar 1 ik heb er een 3 per week![]()
Afstellen is een kunst

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
how !!!
maar 1 ik heb er een 3 per week![]()
De Rustler trekt maximaal 65A continu dacht ik. Dus een accu die 70A of meer kan leveren zal prima zijn.
Kijk maar eens naar de Turnigy 5000mAh 15C = 75A. (Deze zijn 20C heb ik gelezen, ookal staat er 15C op. Dus eigenlijk kunnen deze 100A continu leveren. Ze zijn ook erg goedkoop, ze passen wel niet in je Rustler zonder aanpassingen van het chassis dacht ik)
Oke maar dat is dus het probleem ik heb geen temp gun en ook geen geld om zo'n ding te kopen. wat zijn een beetje normale temperaturen voor een 7.2v accu 4600 mah? rijd veel door hoog gras, zand en spring veel.
gr..
Oke maar dat is dus het probleem ik heb geen temp gun en ook geen geld om zo'n ding te kopen. wat zijn een beetje normale temperaturen voor een 7.2v accu 4600 mah? rijd veel door hoog gras, zand en spring veel.
gr..
Je hebt geen temp gun wat heb je er dan aan om te weten wat de normale temp van een motor/esc is je kan toch niets meten![]()
Oke maar waar kan ik voor $15 een temp gun kopen dan?
gr...
Oke maar waar kan ik voor $15 een temp gun kopen dan?
gr...