Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
dankjewel voor je reactie maar waar had jij je CVD assen gekocht?
en van welk merk.
maar ik heb geen stalen idler gear en diffring mee nodig als ik een VXL heb toch??

gr job

Even een kort vraagje:

Zitten op deze banden zo'n hex (6 hoek)? Traxxas Tires & Wheels Assembled Glued Electric Rear

QUOTE] nee de zeskant moertjes zitten er niet bij, je kan er zelf rvs boutjes op zetten hé.
Ik heb bij mijn wagen bijna alles vervangenin rvs boutjes, enkel die speciaal vijsjes aan de veringen nog niet verder alles. Tevens heb ik me zelf een inox voor bumper gemaakt.
Ik heb de wagen zelf nog niet getest vanwege ik nog steeds aan het wachten ben op mijn levering met een female stekker voor op de lipo- batterij.

Even een kort vraagje:

Zitten op deze banden zo'n hex (6 hoek)? Traxxas Tires & Wheels Assembled Glued Electric Rear

QUOTE] nee de zeskant moertjes zitten er niet bij, je kan er zelf rvs boutjes op zetten hé.
Ik heb bij mijn wagen bijna alles vervangenin rvs boutjes, enkel die speciaal vijsjes aan de veringen nog niet verder alles. Tevens heb ik me zelf een inox voor bumper gemaakt.
Ik heb de wagen zelf nog niet getest vanwege ik nog steeds aan het wachten ben op mijn levering met een female stekker voor op de lipo- batterij.

Hij bedoeld dat ding waar de meenemer in komt, niet het boutje...

Volgens mij hebben ze een 6 hoek gat ja. Maar dit staat allemaal op de Traxxas site hoor, kwestie van zoeken...

Ik heb er alleen MIP's op gehad. Auto werd bijna direct verkocht nadat hij klaar was:p

De koper had er CVD's van FLM (fastlanemachine) op gezet. Die hield het wel uit.
Integy maakt ook setjes, misschien zijn die ook wel wat.

Give it a try:)

Nee, alleen als je een XL-5 hebt moet je de genoemde spullen kopen;)

@giganielsie, die hebben 6-kans hex ja;)
De 2 dingen, idler en diff moet je veranderen, en een setje cvd's. Dan is hij BL proof!

Greetz,
Joram

Laatst bewerkt:
Ik heb een probleem:

Ik wou gaan rijden met mijn Rustler maar er ratelt iets in de auto. Ik denk dat het bij de spur en pinion is. Ik heb het opengehaald en zag dat de spur scheef zit. Ik krijg de spur niet goed recht. Wat kan ik hier aan doen? of zit de ratel ergens anders?

Alvast bedankt,

Mvg, Niels

Volgensmij ben je of achterlijk, óf je kan niet LEZEN!!!!!!

Ik zit volgensmij al de hele tijd te roepen, GÉÉN MIP gebruiken!!! Had ze toch zelf gehad, en waren zo kapot!!!!!!!

En heb toch gezegd, je moet het diff en idler gear hebben!!!! Al zo vaak gepost!!
Links van de goede spullen staan op de vorige pagina;)

Idler zit in je gearbox, sluit aan op je diff.

* Spur is heel moeilijk recht te krijgen.. Nieuw spur erop en proberen zo recht mogelijk te monteren, iets anders zit er helaas niet op.

Greetz,
Joram

Laatst bewerkt:
Vreemd genoeg krijg je zo'n spur nooit meer recht na demontage.....

Hij kan krom zijn, maar dat kan ik zo niet zien van afstand, bekijk dat zelf even.

Greetz,
Joram

GRRR... Ik heb net de 86 T spur erop gedaan die nog als reserve erbij zat maar daar ratelt hij ook erg als je gas geeft en je zit ook dat hij helemaal scheef zit. Ik heb die schroefjes allemaal even hard aangedraaid. Wat is er nou verkeerd of doe ik iets verkeerd?

Zoals ik al zei, het vergt wat moeite om hem recht te krijgen.... Soms kan ook de plate heel iets scheef zijn waar je je spur aan vast schroeft.

Iets buigen en hij gaat weer (redelijk) recht zitten...

Greetz,
Joram

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back