Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
hoihoi
mss is dit als eens aangehaald maar ik kan het nergens terugvinden.
als ik met een lipo 3s 30c 2500 rij op de vxl dan gaat hij vrij rap in safe mode.iemand een verklaring hiervoor?de aansluiting is origineel traxxas-stekker met tussenstukje naar gouden contactjes!
Ik ken de slash niet goed, en heb de traxxas site niet voor mijn neus, maar als 23t en 83t de standaard gearing is, dan kan het zo maar zijn dat de snelheidscontroller (ESC) te heet wordt met deze gearing en een 3S lipo..., zodat deze op safe mode gaat.
In de VXL handleiding kan je lezen hoe je dit kan zien aan de kleur en knippers van het ledje op je ESC. Omdat je wel rustig kan rijden, zou dit best de oorzaak kunnen zijn.
Zet er eens een andere pinion op, zodat je motor/ ESC het niet zo zwaar hebben: gaat het dan wel goed?
heb de traxxas site niet voor mijn neus,
...dat ik een tussenstuk heb gemaakt van traxxas-stekker naar goudcontacten. mss is de soldering niet zo goed. waardoor hij minder amperes kan trekken. ik heb nu een 26t tegen een 83t gestoken. dus dit moet zekers goed zijn.ik zou graag de traxxas stekker verwijderen.
maar hoe zit het dan met de garantie van de regelaar?het is niet meer in originele staat.