Ik rij met mijn anaconda's op een asfaltbaan die redelijk grof is , dus geen 100% dichte asfal toplaag, natuurlijk slijten deze , dit is logisch.
Ik heb er al een twintigtal uren op zitten met deze banden en ik denk dat ze ongeveer voor 50% versleten zijn.
Het is allemaal gewoon de rijstijl.
Ik rijdt met een 3.0c 5000mah en ik heb hier persoonlijk geen spijt van, de snelheid regel je gewoon zelf met uw vingertje, is zeer goed te handelen vindt ik persoonlijk.
Van die 110km/h ligt niet enkel aan uw batterij, als de vertanding niet is aangepast gaat het ding geen 110km/h, bij de standaard vertanding kan je gewoon veel langer bollen met de rustler.
Ik heb wel 1 band er door gereden maar dit was om te teste of ik wat kon driften.
In verband met banden van de velg rijden, dit kan inderdaad, het is mij opgevallen als de ondergrond wat vochtig is (zowel gras als asfalt) dat je niet moet over drijven met gas geven, want ze spinnen door en blazen op en vroeg of laat loopt die er af. Dit is direct op gelost met lijm, dus ook hier niet echt zotte kosten.
Mijn conclusie, doe gewoon waar jij je goed bij voelt, ik heb geen klagen van mijn materiaalkeuze, ik moet enkel mijn vinger onder controle houden.
Ik he wel een 2.4ghz erop moeten steken wegens storingen (als je dit voor hebt kan de wagen wel eens zot doen). Sommigte onder ons hebben hier geen problemen mee, maar ik wel dus heb ik me deze aangeschaft bij conrad.be voor 69€ en zeker geen spijt van gehad.