ja, is aangesloten via traxxas (duuh)
ps: uit de esc komt er nog een 2e kabel,
![]()
edit: dit is voor de cooling fan precies
Is dat daar een + en - kabel naast elkaar zonder heatshrink er om heen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ja, is aangesloten via traxxas (duuh)
ps: uit de esc komt er nog een 2e kabel,
![]()
edit: dit is voor de cooling fan precies
Is dat daar een + en - kabel naast elkaar zonder heatshrink er om heen?
Is dat daar een + en - kabel naast elkaar zonder heatshrink er om heen?
Byte bedoelt hier wel degelijk heatshrink ofte krimpkous en is dus bang dat je kortsluiting gemaakt hebt.
met de voltmeter toch al even gechecked dat de batterij ok is?
Byte bedoelt hier wel degelijk heatshrink ofte krimpkous en is dus bang dat je kortsluiting gemaakt hebt.
ik zal eens een aparte topic moeten openen hierover, want de mensen blijven vragen stellen waar ik al het antwoord op gegeven heb
dus ja de lipo is full
En het ziet er naar uit dat dat heel goed gebeurd kan zijn...
hoe maak je kortsluiting?
ps: ik heb de transmitter aangezet, de lipo aangesloten en de op de ESC geduwt, en er gebeurde niets, dus ik heb in die stappen toch niets verkeerd gedaan?
De zwarte (-) en rode (+) kabel tegen elkaar aan laten komen.
Hij bedoelt of er grote verschillen in zitten qua volt per cel... Niet of ie vol of leeg is
ok probleem opgelost
oorzaak bleek van de verkoper van mijn lipo batterij die een onafgewerkte soldeerjob gedaan heeft...de traxxas connectors zaten niet diep genoeg in de plastic omhulsel.