Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Oei een alu voorbumper ... hopelijk gaat die niet nose down landen![]()
ik weet nog niet zeker of ik hem ga kopen. ik denk het niet maar je weet nooit ik zit nu te denken om door te sparen voor scooterhadden wij u vroeger bij de aankoop van uw rustler niet de raad gegeven om direct een borstelloze rustler te kopen?...
ik blijf het allebij doen maar ik heb natuurlijk niet oneindig veel geld dus kmoet dan gaan sparen en tegelijkertijd voor mijn rc auto zorgen.lol een scooter is weer iets helemaal anders natuurlijk
keuzes maken he in het leven, keuzes
En als je dan toch een motortje ga kopen voor verder te doen in RC, neem dan maar de brushless, anders zal je binnen de korste keren wss weeral vragen of je een brushless zou moeten kopen...
die zin snap ik niet?Zou sowieso een andere ESC kopen, zo'n XL-5 is niet je van het.
Kan iemand de gaten opmeten van de rustler body ???
En ook de afstand van de gaten tot middenwielkast voor en achter ?
Ik wil namelijk kijken of er een rustler bodu past op mijn stampede....
Alvast bedankt.
ja ik wil mijn auto lager laten hangen. ik wil hem namelijk onroad gaan maken.je moet echt wel duidelijker zijn...
die link dat ik je gaf is zowat de goedkoopste in rc onderdelen in Europa + je vindt er bijna al je spares en hop ups.
Inclusief on road banden, ik veronderstel dat je Anacondas bedoelt?
![]()
en je bent dus echt nie duidelijk wat je bedoelt met je vering lager zetten!
Vering kan je ten eerste niet lager zetten!
Ofwel bedoel je de auto lager laten liggen, dan heb je kortere shocks nodig, de GTR shocks zijn daarvoor nice.
Zie deze post van mij: [post1491] Dat is het resultaat dat je dan krijgt met kortere shocks
Ofwel bedoel je de vering harder zetten? dan moet je je spacers gebruiken en ze ertussen plaatsen zodat ze harder worden, of je koopt hardere veren.