Nard Cox
Forum veteraan
Nou een zwaardere accu zorgt voor meer gewicht op de voorwielen wat zorgt voor beter stuur gedrag.je batterij zal geen invloed hebben op hoe hij stuurt![]()
Ben ik het wel mee eens ja.en als je wil bashen op 2WD, ben je goed af met de VXL Rustler
Dus jij rijd 100 minuten op een 3S 1000mAh, knap hoor! (grote BS)batterij zal wel uitmaken eh..
op 3s lipo kun je meer dan 100 rijden en dan kun je uiteraard niet sturen
rij je met een 6-cel nimh rij je maximum rond de 45 dus kun je nog redelijk sturen eh..
EDIT : ahh je bedoeld 100kmph, mijn fout! Nja 3S 200mAh en 100kmph lijkt me nog altijd ietswat overdreven maar ale.
350 euro is ook veel geld, daar mag je best een paar weekjes / maandjes over nadenken, heb ik zelf ook gedaan.Oké ik ben weer overgehaald om hem gewoon te gaan kopen. Maar ik kom denk ik een beetje dom over, omdat ik elke keer van die domme vragen stel.
Wat ik je wel mee wil geven is dat het een vrij dure hobby is en hoemeer je 'verslaafd' raakt hoe duurder het wordt. Ik ben zelf na lang wikken en wegen ook met de Rustler VXL begonnen, geen moment spijt van gehad. Als je interesse hebt in een goede tweede handse dan heb ik misschien wel wat voor je (als ik hem weg doe). Zou je eventueel ook wel advies kunnen geven als je dat zou willen.
Als je 400 euro hebt in totaal is 350 euro heel veel hoor.350euro is nu oko weer niet zo veel eh.. als je zegt dat je er later spijt van gaat krijgen
Hoeveel mensen (percentage) koopt een wagen van 35.000 euro of meer? Juist ja, pure onzin. Mensen die zo denken als jou komen later juist vaak in de financiele problemen!later koop je een echte auto van 35.000euro en dan gaat die 350euro echt niets uithalen hoor dat je nu zal uitgeven aan een rustler
zo denk ik aldus over xD![]()
Wat ben je toch allemaal aan het blaten? Ik durf er nu hier 1000 euro op te wedden dat minder dan 1/4 auto's 35.000 euro kost.voor zover ik auto's zie rijden zitten er daar veel tussen van 35.000euro hoor.
let er maar eens op zeker 1/4 van de auto's die je ziet rijden..
Het is 2S niet 2.0c. Als beginner raad ik je aan met 2S te gaan rijden in training mode, daarna haal je mode er maar vanaf.Je kan ook 2.0c gaan met de batterij hé.
Haha, uhm nee (weet niet hoe je er bij komt, zie ook mijn signature). Ik heb de 8AA leeg gereden met de originele zender en heb me toen een Spectrum DX3S gekocht. 2,4Ghz is een zeer wijze investering imo! Storing is zeker afhankelijk van waar je rijd, test daarom altijd goed van te voren je bereik en signaal sterkte!Nard cox heeft denk ik nog de originele zender en heeft dacht ik geen problemen met storingen, dus het hangt er puur vanaf waar je gaat rijden en of er daar storingen zijn.
Spur vergroten / pinion verkleine zorgt beide voor minder top speed en meer (nutteloze sinds je toch al wheelies trekt) acceleratie.als je de spur vergroot, dan verklein je de top ook op die manier?
Laatst bewerkt: