je zei dat je wou bashen? maar je gaat anaconda banden kopen? die kan je enkel gebruiken voor op asfalt mee te rijden, niet om te bashen.
de voorgeplakte TALON banden zijn daarentegen wel goed daarvoor
Als lipo lader raad ik je deze aan: Thunder AC6
Thunder AC6 Smart Balance LiPo/Nimh Charger/Discharger w/ AC Adapter for 1-6 Lipo/ 1-15 Nimh w/ PC Analysis Software
Een beetje zelfde verhaal als met die 2.4ghz zenders, je kan maar hoeft helemaal niet zoveel geld uit te geven voor een lader, en zeker niet als het om een merk of in dit geval een model gaat die al bewezen heeft goed te werken + die alle functies heeft die je bij de + 250 euro modellen terugvind.
(laden - ontladen - storage - balance - fast charge) etc
Ik gebruik hem en ben er heel content van en heb hem ondertss aan een stuk of 10 man aangeraden.
Op google + youtube vind je ook voorbeelden en reviews van deze lader, unaniem positief!.
De prijs was incl verzending naar Europa 91 dollar dacht ik.
Over een 2.4 zender weet je al wss wat je zult kopen (Graupner Xg6i)
de voorgeplakte TALON banden zijn daarentegen wel goed daarvoor
Als lipo lader raad ik je deze aan: Thunder AC6
Thunder AC6 Smart Balance LiPo/Nimh Charger/Discharger w/ AC Adapter for 1-6 Lipo/ 1-15 Nimh w/ PC Analysis Software
Een beetje zelfde verhaal als met die 2.4ghz zenders, je kan maar hoeft helemaal niet zoveel geld uit te geven voor een lader, en zeker niet als het om een merk of in dit geval een model gaat die al bewezen heeft goed te werken + die alle functies heeft die je bij de + 250 euro modellen terugvind.
(laden - ontladen - storage - balance - fast charge) etc
Ik gebruik hem en ben er heel content van en heb hem ondertss aan een stuk of 10 man aangeraden.
Op google + youtube vind je ook voorbeelden en reviews van deze lader, unaniem positief!.
De prijs was incl verzending naar Europa 91 dollar dacht ik.
Over een 2.4 zender weet je al wss wat je zult kopen (Graupner Xg6i)