Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou met een VXL dan niet ook nog eens te sterke batterijen gebruiken. Het is een originele VXL, dus geen omgebouwd waarbij de tandwielen niet zijn aangepast?

VXL die het nie doet

wat bedoel je met tandwielen aangepast de verhouding natuurlijk wel maar niets speciaal wel een andere regelaar men voorige is gewoon in brand gevlogen :D

Ik zou met een VXL dan niet ook nog eens te sterke batterijen gebruiken. Het is een originele VXL, dus geen omgebouwd waarbij de tandwielen niet zijn aangepast?

Ik zit nu nog steeds met hetzelfde probleem dat mijn motor erg raar doet. Hij wil niet echt lekker rijden want hij hapert even en dan doet ie niks meer. Als ik hem dan rechtstreeks op mijn accu aansluit blijft ie het doen maar hapert hij nog wel. ALS de motor kapot is:(, kan deze dan op de standaard regelaar (xl-5): Lrp motor rcracingtwente . Of raden jullie me een andere motor aan:confused:.

gr.

Ik zit nu nog steeds met hetzelfde probleem dat mijn motor erg raar doet. Hij wil niet echt lekker rijden want hij hapert even en dan doet ie niks meer. Als ik hem dan rechtstreeks op mijn accu aansluit blijft ie het doen maar hapert hij nog wel. ALS de motor kapot is:(, kan deze dan op de standaard regelaar (xl-5): Lrp motor rcracingtwente . Of raden jullie me een andere motor aan:confused:.

gr.

Dat bedoel ik dus, jij hebt een xl5 regelaar op de Rustler? En daar zit nu een brushless motor achter? Dan is het geen originele VXL, en is de aandrijflijn blijkbaar van een standaard Rustler, dat houd nooit met een brushless....

Oh sorry ik ben een beetje onduidelijk geweest. Ik heb de gewone titan 12t er achter zitten. En heb een xl-5.

@ joram: Dat kan:) ik twijfelde namelijk over de maat. en omdat het iets van 2x 17 is gaat hij dan even hard als de titan 12t of juist niet.

Oh sorry ik ben een beetje onduidelijk geweest. Ik heb de gewone titan 12t er achter zitten. En heb een xl-5.

@ joram: Dat kan:) ik twijfelde namelijk over de maat. en omdat het iets van 2x 17 is gaat hij dan even hard als de titan 12t of juist niet.

En je rijd met LIPO's op een standaard Rustler, dat wordt altijd afgeraden. Gaat veel te hard voor de standaard aandrijving, dan moet je alles vervangen naar de VXL en ben je zo een kleine 200 euro verder.....

200 naar VXL, komop zeg.

30 euro, dan ben je klaar! (puur mechanisch dan he, geen BL included) Dat bedoel jij cker of niet?:)

Die motor zal denk ik wel harder lopen. team orion 17 turns lopen ook lekker hard, zeker een aanrader!

Greetz,
Joram

200 naar VXL, komop zeg.

30 euro, dan ben je klaar! (puur mechanisch dan he, geen BL included) Dat bedoel jij cker of niet?:)

Die motor zal denk ik wel harder lopen. team orion 17 turns lopen ook lekker hard, zeker een aanrader!

Greetz,
Joram

Ik bedoel inderdaad compleet met motor en regelaar, alleen de tandwielen zal inderdaad zo'n 30 euro zijn.

Hallo ,

Heeft iemand een beschrijving van de Rustler VXL Versie ?
Zoja zou iemand mij die kunnen scannen en sturen ?

Ik heb namelijk alleen een beschrijving van de standaart Rustler XL-5 maar ik heb een VXL Versie :D .

Hoop dat iemand dit heeft en voor me wilt doen .

Mvg Berry

Je kunt het ook sturen naar berry_31@hotmail.com

hupla se, eerste onderdeel is al binnen voor de wagen, namelijk debatterij.
Een Kokam 5000mAh-30c 11.1V 3S-1P.

De wagen is deze week ook nog in mijn bezit, is zojuist op taxipost gedaan.

lipo in rustler vxl

Hallo,

Ik wil in de toekomst een Lipo accu (2S, 7.4V) aanschaffen, van ongeveer 4500 mAh. Ik heb nu een NiMH accu van 4500 (6 cellen, 7.2). Wat voor voordelen zitten hier aan, en eventueel ook nadelen? Ja, langere rijtijd, maar ook meer prestaties?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back