Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Kwaliteit doet niks onder hoor. btw, niet bij Modelsport.UK kopen, word alsnog duur door hoge verzendkosten.
Hier moet je hem kopen:
AP2400 - ACOMS TECHNISPORT 2.4GHZ 2 CHANNEL TX AND RX
Vertrouwde zaak en zo heb je hem spotgoedkoop in huis, daar zijn de verzendkosten nml laag
Conrad verkoopt btw ook een 2.4Ghz:
Conrad Electronic - Europa's grootste webwinkel in elektronica en techniek
Greetz,
Joram
Vind je? Byte heeft die Acoms en die tipt imho niet aan mijn DX3S hoor ...Kwaliteit doet niks onder hoor.
Vind je? Byte heeft die Acoms en die tipt imho niet aan mijn DX3S hoor ...
Bouw kwaliteit, zender en ontvanger kwaliteit / afstand, gebruiksgemak (bv. met binden), telemetry, zo kan ik nog wel even doorgaan.
@ dunowe, ik heb er 195euro oid voor betaald, heb hem besteld bij MSUK.
@ Byte, inderdaad die is erg klein al zal elke 1/10 en 1/8 meer dan voldoende ruimte hebben voor een Spektrum ontvanger (welke ook al stukken kleiner zijn dan de standaard Traxxas ontvangers, sowieso de 27Mhz ontvangers). Maar het is zoals je zegt, er hangt wel een prijskaartje aan...
@ Joram, dat die Acoms geen poespas heeft klopt, maar om te zeggen dat de 'kwaliteit' hetzelfde is als A-Merken waarvoor je 3 a 4 keer meer betaald vind ik wat kort door de bocht.
Ik heb destijds wat meer betaald voor een zender .. waarom? Was die storingen en glitches zat dus wou 2,4Ghz. Omdat je met een zender heel lang kunt doen wou ik iets hebben waarover ik over enkele jaren ook nog tevreden over zou zijn. Toen ik die DX3S/R zag was ik eigenlijk direct verkocht. Vond ze er mooi uitzien, ze waren licht, veel (nuttige) functies, twee ontvangers en positieve reviews all over. Heb ook nog Futaba zenders overwogen maar die waren ongeveer evenduur maar hadden minder bruikbare functies voor mij persoonlijk, bovendien waren de ontvangers duurder waardoor uitbreiden duurder zou worden (wil 1 ontvanger per auto zodat ik niet hoef te wisselen, irri !!).
kan iemand mij helen hoe ik een foto op dit forum moet zetten ik wou in dit topic een foto van men nieuwe body zetten maar ik zou niet weten hoe