Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
wat is mbt?
het is een afk zo ver ben ik al
Het aantal pagina's van een discussie is afhankelijk hoeveel berichten je per pagina laat zien, dit kan dus bij iedereen verschillen.
@ neil9, doe eens rustig en spam niet elk uur een bericht achter elkaar. Als je perse iets moet toevoegen dan kun je dat doen door de EDIT knop te gebruiken. Zo wordt het een grote chaos.
M.b.t je accu : Ja je kunt die gebruiken i.c.m. een brushless maar je zult LANG niet de prestaties eruit krijgen die er in zitten.
M.b.t. snelheid : afhankelijk van je gearing, 60 lijkt me wel snel.
M.b.t. het zoeken : bovenaan in elke topic staat ''Zoek in deze discussie'', die kun je wellicht eens een keer proberen.
PK racing heeft precies nieuwe alu onderdelen, maar kent iemand de fabrikant hiervan?
het is geen FLM, geen REM, geen New Era, geen STRC, ....
de partnummers beginnen met RCC, maar dat ken ik niet en daar is niets van te vinden...
http://www.pkracing.nl/TRX_PKtuning-nl.jsp
Het gemiddelde IQ van dit forum zakt de laatste paar maanden toch zo drastisch, serieus zeg... Ik word misselijk van: spammers, bijdehandjes, kut vragen, beterweters, noobs die antwoorden op vragen maar er geen ene kut vanaf weten en als laatste gasten die geen ene flikker doen om hun klote zinnen leesbaar te maken. (M.u.v. -met uitzondering van, alvast voor de niet-google-kenners onder ons- mensen die dyslexie hebben.
Het lijkt er echt serieus op dat we nog in 1996 leven toen Google nog niet bestond... :sleepy:
[/flame-mode off]
bij PK racing moet je gewoon doorvragen dan geven ze vanzelf een zinnig antwoordsoit, ik heb nu een antwoord gekregen van PKracing zelf:
Hallo Erik.
Wat een vreemde vraag? Ken jij fabrikanten dan? Zeker dit soort tunings delen worden door diverse importeurs van een naam voorzien, zonder dat dat de fabrikant is. Deze serie is speciaal voor ons door een productie bedrijf gemaakt, maar zij leveren ook aan LRP, Integy, Robitronics, BMI, Trinity, GPM en vele anderen. Wat voor naam er dus ook op zou staan, je weet nooit wie de echte fabrikant is!
Hij vindt mijn vraag raar, maar ik vind zijn antwoord zowaar nog meer abnormaal...
Ik heb dan ook teruggestuurd dat het niet abnormaal is om te vragen wie de fabrikant is van alu onderdelen omdat er nu toch al wat merken van alu onderdelen bestaan met een zekere reputatie en die "gevestigd" zijn.
Heb hem het voorbeeld van FLM, REM, STRC, New Era gegeven. Én Integy
En in zijn antwoord staat dus ook dat het van Integy kan komen![]()
Het gemiddelde IQ van dit forum zakt de laatste paar maanden toch zo drastisch, serieus zeg... Ik word misselijk van: spammers, bijdehandjes, kut vragen, beterweters, noobs die antwoorden op vragen maar er geen ene kut vanaf weten en als laatste gasten die geen ene flikker doen om hun klote zinnen leesbaar te maken. (M.u.v. -met uitzondering van, alvast voor de niet-google-kenners onder ons- mensen die dyslexie hebben.
Het lijkt er echt serieus op dat we nog in 1996 leven toen Google nog niet bestond... :sleepy:
[/flame-mode off]
Heey Kereltje,
Verbeter de wereld en begin bij jezelf !
Je kunt toch wel een beetje op je taal gebruik letten.
(sorry dat ik hem niet in een URL kan doen, maar marktplaats doet dat niet)
ik vind het wel een mooi autotje maar of hij goed is heb ik geen verstand vanhallo, is dit volgens jullie een goede keuze?
ga naar marktplaats.nl en typ dit in: Traxxas Rustler met ez-run 9t Brushless
dan de enige eerste auto.
hij is alleen zonder zender, weet iemand wat een zender kost van deze auto?
er zitten 2 stuks 8,4V 3600mAh bij.
(sorry dat ik hem niet in een URL kan doen, maar marktplaats doet dat niet)
Marktplaats.nl > Traxxas Rustler met ez-run 9t Brushless - Hobby en Vrije tijd - Modelauto's | groot | 1:5 tot 1:12
Er staat rechts een link die je gewoon kunt gebruiken.
traxxas rommel????
mijn verhaal (in telegram stijl):
schoonbroer koopt bandit, rijd hier mee, gaat de dag erna terug omdat hij geen ontvangst heeft, andere ontvanger, (na heel wat knoeien om te zien wat er mis was) en probleem opgelost..., 3 dage later zen schokdempers verplooit:s zonder brut of zot te doen ==> niet wa rap?
mijn verhaal, koop 2de hands rustler, ontvangst was er niet (ben ik blij dat ik nen failsave mee heb gekregen, dank aan brushless racer 500), maar dus niet mee te rijden bijna. rijde wat rondjes rond mezelf, en ja ik rij op 3 cellen, 2 minuten en de auto springt op lipo safe (lipo is 6000mah 25 c, 11,1V,) er was 1000 maH uit, even auto afzetten en terug op, en hij doet het weer, soms 30 seconden, soms 10 minuten, ongeacht de rijstijl
men volgend probleem, ik steek er een ander zenderset in, en ik rijd, ontvangst is goed, maar nu vertikt hij het om te remmen, dus achteruit gaat wel, remmen doet hij niet meer... srry maar dit vertaalt bij mij als rommel... of mis ik hier iets?
Damn thnx ook weer wat geleerd
Wist ik ook nog niet na 2 jaar maktplaats gebruikt te hebben![]()