je betaalt voor wat je koopt dus 30dollar is zeer weinig voor een lipo van 5000mah en 3s
ik heb die ook voor mijn savage flux.
en ik kan je zeggen dat die batterijen geen aanrader zijn om te kopen
investeer beter meer in je batterijen anders zul je het je nog beklagen
Aaah kom op man! Serieus zeg! Geef die man toch geen fout advies!!! 100A Continu zijn véél te weinig voor een MMM systeem, al helemaal bij een te hoge vertanding. En ik gok dat ze opgezwollen zijn/geen punch meer hebben etc. dus dan ligt de fout
HELEMAAL BIJ JEZELF. Óf je hebt gewoon pech gehad, maar ga dan niet zo doen alsof het de slechste LiPo's zijn die er bestaan. En op de zin "Je betaalt voor wat je koopt"; je hebt een savage Flux, das echt niet het duurste, en die troep komt uit china dus dat is ook niet veel waard.
@PieterVds; zelf gebruik ik precies dezelfde LiPo's voor mn Rustler VXL, en dat gaat prima! Ontzettend snel! Ze leveren 100A continu (5000*20 = 100) en dat is meer dan genoeg voor een lichte auto als de Rustler. En er zijn nog honderden die ook die LiPo's gebruiken en er helemaal tevreden mee zijn. Laat je niet afschrikken door de post hierboven, dat ze bij hem kapot zijn is waarschijnlijk door hem zelf gekomen omdat 100A continu simpelweg veel te weinig is voor zo'n zwaar ding.
Op je regelaar zit een andere stekker dan daar op de LiPo zit, dus je moet óf de stekker van de regelaar vervangen óf die op de LiPo óf op bijde een andere. Deans, Traxxas en goudpluggen zijn het beste, zeker géén Tamiya stekkers, die smelten door.
P.S. Ik heb met die LiPo ongeveer 50 minuten rijtijd, wellicht vind je dit ook interessant om te weten
P.P.S. Die LiPo past er standaard niet in, moet je onder de regelaar een stuk plastic weghalen en aan de zijkanten misschien iets breder maken.