Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Papier er tussen gedraaid? waar is dat goed voor ... ik het de tandwielen net niet strak aan laten sluiten .... afstelling slipperclutch zou kunnen die had ik gewoon standaard laten staan.
Van de week maar eerst een nieuwe spur kopen en dan zien we wel weer verder.

Zijn er nog dingen waar ik eventueel nog meer rekening moet houden bij een overzetten van een standaard Rustler naar brushless??

Dat doelloos sturen dee hij zostraks ook een keer maar dat kwam omdat ik uit bereik was.

Maar het echte probleem is dat de stuurservo soms helemaal niks doet nadat ik de esc aan heb gedrukt.

In dit geval haal ik het doosje van de ontvanger open en haal ik de stekkertje eruit en doe ik ze er opnieuw in.
zet je wel eerst je zender aan en daarna je auto?
anders kan je namelijk van dit soort problemen krijgen
en dat is met uitzetten ook zo
eerst je auto dan je zender anders kunnen er rare dingen gebeuren

vraagje, hoe krijg je een bearing van een Front Axle?
trx3637.jpg

dit is een foto zonder bearing op het einde

In mijn geval is de bearing kapot, maar ik krijg hem niet van die Axle
DSC00536.JPG

Als je geen gereedschap hebt (of bijna geen) stukje MDF (oid) pakken, gaatje boren dat net groter is dan de gesmeede kop van de as en het lager op het MDF zetten met de lange kant naar boven. Dan tikje(s) op de as geven.

dat lijken mij wielen voor op short course trucks als een Slash met bijhorende banden...
maw, zou dat geen belachelijk zicht zijn als je die op een Rustler zet?
DSCN3305_20.jpg

als dat de enige soort banden zijn die er bij horen, (met dat hoog profiel) dan is dat mooi voor op een short course truck, maar niet op een rustler

Laatst bewerkt:
aan alle Gentenaars met een auto die tijd hebben en die het zien zitten om zondag namiddag mee te doen, wees welkom! :)

adres: Wiedauwkaai rond nummer 5 vanaf 13.30.

In het begin is het sowieso wat zoeken bij een nitro wagen, heb ik ondervonden door hem, en na een tijd ging ie wel goed.

Het is iemand met ervaring in helicopters ook, dus hij weet wel waar hij mee bezig is hoor ;) ik heb juist dat moment in het begin van de challenge op film gezet. Toen de nitro goed was afgesteld was mijn lipo allang op (en ik heb dan allang niet meer gefilmd)

hallo,

ik heb een vraag,

ik heb de traxxas rustler vxl maar nu denk ik dat die op lipo staat en ik heb nihm accu van 4500mah en nu moet ik hem op nihm zetten hoe moet ik dat veranderen?

groeten hilbert

ik vermoed dat je wel met je nihm gewoon al zo kan rijden hoor.

de lipo voltage cutoff zet je uit door je ESC aan te zetten, en dan door nogmaals blijvend op de knop te duwen tot het lichtje rood wordt + je een dalend geluid hoort

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back