Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
:mrgreen:

Ben benieuwd hoe hij zal kijken, als hij überhaupt komt.

Een vriend van mij had paar jaar geleden ook zoiets, kereltje van 15 geloofde niet dat hij een lamborghini gallardo had. Wij dus afspreken met dat gastje... dag er na rijden we dus naar die plek toe, we rijden zo de hoek om en daar stond hij met zijn "vriendjes". De monden vielen letterlijk open, ik zal die blik in hun ogen nooit meer vergeten. Onbetaalbaar.

Ja ok, het was niet zijn auto maar van een vriend van zijn pa... hadden hem samen met een porsche 997 turbo te leen gekregen, maar dat hoefde zij niet te weten. We hadden overigens de auto's liever niet te leen gekregen maar dat terzijde

Achterwielen

Hoi,

Heeft er iemand nog een paar achterwielen voor een nitro rustler over/te koop ?

Die van mij komen de inserts er al door :D

Graag even via een prive berichtje.

Laatst bewerkt:
Haha ik hoop ook voor je dat hij er is.. Op youtube leeftijd moet je niet af gaan, zeker niet wanneer ze 20 zijn en het accaunt 2 jaar geleden is aangemaakt... De filmpjes die puisterige puberjoggies het liefst kijken zijn... 18+ :D

Tja gent is groot he. En domme mensen moet je ook hebben.. Ik krijg ook zat opmerkingen als ik beetje aan het rond rijden ben met mn rc auto... Vervolgens geef je ze de zender (niet bij iedereen uiteraard) en hun mening veranderd heel snel soms ;) . Vriend van mij is zo ook verslaafd geraakt aan het rijden met, naar zijn zeggen, kleine kut speelgoed autootjes.

Ik maak me nooit zo druk om wat andere vinden dus neem meestal nieteens de moeite om op zulke personen in discussie te gaan. Ze laten je verlagen naar hun niveau en verslaan je met hun ervaring, haha. Rc is mijn hobby en als personen mij daarom kinderachtig vinden is dat hun probleem, niet het mijne ;) .

wat is nu de normale aankoopprijs van een nieuwe rustler vxl bij de modelbouwboer.niet online of in het buitenland.ik wou dit gewoon even weten.hier kost die 350€.ik vraag dit omdat ik voor een kennis een rustler verkoop.

iemand?

Heeft er hier iemand al last gehad met towerhobbies.

ik heb 11-11-2009 bestelling gedaan, banden enz... maar tot op heden niets ontvangen.
Er zijn al mails gestuurd maar ik moet 45 dagen wachten voor ik in aanmerking kom voor terug betaling. Ben al reeds naar de post geweest met het pakketnummer maar helaas nog niet in ons landje gevonden.

Is dit al meer gebeurt met towerhobies???

Heeft er hier iemand al last gehad met towerhobbies.

ik heb 11-11-2009 bestelling gedaan, banden enz... maar tot op heden niets ontvangen.
Er zijn al mails gestuurd maar ik moet 45 dagen wachten voor ik in aanmerking kom voor terug betaling. Ben al reeds naar de post geweest met het pakketnummer maar helaas nog niet in ons landje gevonden.

Is dit al meer gebeurt met towerhobies???

heb je een tracking?

zoja, en de tracking heeft aan dat het al in België is toegekomen dan ligt het bij de douane....als dat het geval is kan ik je wel een paar nrs doorgeven waar je naar kan bellen om het proces te versnellen...

die tracking van welke post orderbedrijf is dat? want op USPS lukt het niet...

v\:* { BEHAVIOR: url (#default#vml) } Dear Tower Hobbies Customer,

Thank you for contacting Tower Hobbies. We apologize for the inconvenience, but certain packages shipped via UPS Mail Innovations/International Post do not require formal documents that include tracking numbers due to size and/or value. If a UPS number was assigned to the package it is only valid while it is in transit to the Postal Facility responsible for the delivery to you.

However, an airway bill number was assigned to your package that will provide information once the package has entered the customs service in your country:LM075339061US

This number will more than likely not provide information while the package is in transit.

Your order is currently en-route to you. Please be advised that our shipping services require a maximum of 45 days for delivery before a package can be claimed as lost. This allows time for unexpected delays in transit and customs clearance. If your package has not arrived by 12-26-09, please contact us and we will be happy to assist you.

We appreciate your time and business with us.

Julie
-Tower Hobbies Customer Service

dit is al info die ik heb over de nummer riko, het is een vliegtuigpakketnummer.

hmm sraar dat er niets bijstaat over de verzendmethode....USPS or UPS etc...

ik zou zeggen, probeer morgen te bellen naar 1 van volgende nummers, de Belgische douane op de luchthaven:
02/5566601
02/5566612
02/5566613
02/5566617
02/5566666

Dit zijn wel nummer voor pakketten van USPS... nuja, je kan maar proberen.

Dit is het nummr van ABX Logistics, bel naar dit als de bovenste niet gaan: 02/7522511

instellen ecs vlx

hoi,
ik heb vandaag mn rustler vlx-3s binnen vanuit engeland

alleen ik ben niet zo goed in engels en snap niet hoe ik die esc op full power moet zetten,of staat ie daar standaard op.

en op het stuurwiel staat 50-50 en 70-30 ,heeft dat ook te maken met de snelheid?

staat standaard op 100%

en die 50-50 en 70-30 is gewoon iets mechanisch in je transmitter, als je het verzet zie je normaal ook dat die trigger van plaats veranderd, om ofwel evenveel voorwaard als achteruit te gaan of om meer voorwaarts te kunnen dan achterwaarts (70-30)

oke,tnx,

ik heb er een 8.4 batterij bijgekregen,
toen heb ik de veiligheid uit moeten zetten,het groene lampje ,dat is nu rood,
want hij sloeg af na 10 meter rijden,

maar wat speert dat ding eruit,niet normaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back