Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb ook weer aan mijn Rustler gewerkt... Ik ver****** de een na de andere body, en dit bij al mijn auto's. Dat heeft zo zijn redenen, maar ik vind het alles behalve leuk om 30 euro voor een body te betalen, 10 euro aan verf, 1 uur aan moeite, en een half jaar later dit opnieuw te moeten doen. Mijn geweldige(!!!) oplossing:

img1756.jpg

img1757iw.jpg

img1758h.jpg

img1759y.jpg

Ducktape voor extra bescherming, en de body is incl. een wheeliebar :mrgreen:
En die Castle stickertjes had ik hier nog liggen, er zit helemaal niks van Castle creations in...

Ben benieuwd hoe lang het houd...

ga jij zo de straat op?? kun je beter een plastiek zak over trekken, of nog orgineler , laat iets breien, heb nog wel een bol wol staan:D
JOU doos houd geen meter, :)

Anders pm Byte even, die kerel van die vage kartonne kap. Hij rijd er namelijk mee en zal je zo een linkje kunnen geven ;)

ik zag net dat er op de esc van de vlx een aux poort zit iemand een idee wat je daar mee kan? misschien toch iets instellen??

Nee, Die past er ook niet in van dat linkje, Heeft mijn broer ook. Maar met een postbode elastiekje vast maken, Is ook een optie heeft me broer ook gedaan.

mvg,robert

zoals nard zegt, een beetje knutselen en ze passen perfect, ik heb zijn advies gevolgd toendertijd maar het is niet in 123 gedaan natuurlijk, je moet er iets voor over hebben eh ;)

30 euro of 133 euro, dat verschil maakt het knutselen toch de moeite waard nietwaar :cool:

volgens mij staan er nu 2 Hacker lipo's te koop op het forum, die ook passen, moet je alleen wat aanpassen ivm dat de kabels dan aan de zijkant zitten.<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
een wiel draait heel langzaam

een wiel van mijn rustler vxl draait heel langzaam. als ik een keer heelveel gas geef is hij alweer binnen 2 seconden gestopt met draaien terwijl mijn andere wiel nog gewoon 10 seconden door draait. weet iemand wat het probleem is?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back