Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heejj Rustler... ik heb hetzelfde probleem. Band linksachter staat eerder stil. Ik heb het vermoeden dat de binnentste en het buitenste ringetje van de lager niet op de zelfde hoogte zitten van een lager. Ik hoop van de week de nieuwe lagers te kunnen halen. Laat wel weten of dit de oplossing is geweest.

Gr. Friit

en eerst even kijken of alles nog goed vast zit,

ik had het eerst ook met de slash maar na alles opnieuw aangedraaid te hebben ging het weer perfect;)

Ik heb de lagers al opengemaakt en schoon geblazen en olie in gespoten, maar helaas. Ik dacht eerst ook nog dat ik het wiel te vast had gedraaid, dat was het ook niet, want de wiel haalde op een gegeven moment de auto in :confused:
Was in de sneeuw en 's avonds, dus boutje ook kwijt.

Hallo, iedereen,

Is er ergens op dit forum een bouwtekening tbv inbouwen van led-verlichting op een Rustler? Ik rij namelijk veel in de avond uren....
Ik heb een 6 volts voedingsblokje, en wil graag 6 LED's in de kap inbouwen.

Een linkje, schema of tekening zou fantastisch zijn.

Alvast bedankt, Jean-Baptist.

Laatst bewerkt door een moderator:
mijn band is ook niet uit balans. Ik merk het bij het vastdraaien van de band. Als ik hem gewoon vast draai dan (dus niet te strak) draai deze minder soepel rond. Wacht nog op de nieuwe lagers. Vandaag wel met veel plezier in de sneeuw gereden :)

Ik heb net een (hard nodig) schoonmaak ronde achter de rug. Een handje gras met prut was het resultaat. Het is mij niet opgevallen dat de as krom is..... maar nog wel het checken waard.

Zijn hier misschien ook mensen waarbij het rechter deel van de wheelybar, bij wat hardere klappen, uit zijn gleufje sprint? Hierdoor vang ik namelijk wat meer rommel op dan gewenst. Aan de linker kant zitten twee schroeven om de wheelybar vast te zetten aan rustler, maar aan de rechter kant maar één en that is the problem.

Daar had ik nooit problemen mee. Ik had altijd last dat wanneer je een beetje op de wheeliebar landde dat hij dan 'los ging' dus dat deel waarmee je de hoogste kunt instellen.

wauw nu is het pas leuk om met de rustler te rijden.. de straten zijn volledig bevroren en het zout is op :D
veel meer lol dan met de 4x4 savage flux

ergens ben ik wel klaar met de sneeuw, maar mijn rustler nog niet. Heerlijk die bevroren ondergrond met een klein laagje sneeuw.

kan er mij iemand helpen met mijn rustler vxl in te stellen naar lipo?
heb het al veel keren geprobeerd met wat er in de handleiding staat maar het gaat niet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back