Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Yep, je motor zal het zwaarder hebben. Hetzelfde verschil tussen asfalt en hoog gras. Je hebt simpelweg meer weerstand!
Wat voor gearing je moet gebruiken is moeilijk te zeggen maar een paar tandjes lichter moet zwz wel. Blijf de temps controleren en pas de gearing daarop aan.
@ Lakigucci, ik zou niet voor die banden gaan tenzij je echt insane grote jumps gaat maken. Ik heb die banden ook op de Rustler gehad, het zijn zeker goede banden maar ik vond ze wat te groot worden. Ik raad je aan om voor de BadLands te gaan.
Geen mogelijkheid tot het meten van de temperaturen? Onzin, gewoon een temp gun mee bestellen bij TH.
I would drop down to a 18 tooth pinion and monitor the system or temperature. If it is too hot go down to a 16 tooth pinion
Best Regards,
Steve Lindholm
Traxxas Customer Support![]()
Voor lipo's kun je idd de 2s 7,4v nemen.
Hoe hoger het mah getal des te langer kun je rijden ( wel kijken of het ook in je accubakje past )
Qua laders kun je van alles gebruiken, als er maar een balancer functie opzit of er een losse balancer bijnemen. Heb zelf een ultramat 8 over straks, dus evt kun je die overnemen.
Als ik het goed heb heeft de rustler een LVC ( lipo volt cuttoff ) , Maar dat weet ik niet zeker, dat zul je ook op de traxxas site kunnen vinden of je boekje.