Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thnx voor je reaktie, maar dit heb ik al meerdere malen geprobeerd maar ter vergeefs:(
Als ik het doe volgens het boekje, dan gebeurt er zodra ik gas geef.. gaan de lampjes (op de regelaar en ontvanger 2,4GH) rood branden en gebeurt er verder niks:(

Grt Jan

Nieuwe zender

hallo

ik was vanplan om dinsdag een nieuwe zender te gaan kopen de spektrum DX2S maar ik wil dan natuurlijk ook de snelheid zien en het toerental enz

maar nu was mijn vraag is dit mogenlijk met een speed passion 1/8 regelaar deze heeft ESC dat weet ik zeker en de standaard motor van de rustler VXL ?
gaat dit ? de snelheid zien enz

en heeft al iemand comentaar over de spektrum DX2S goed of slecht laat maar weten ?

MVG Joeri

Laatst bewerkt:
Lipo stand selecteren op je regelaar, deze zal af fabriek in nimh mode staan.
Staat wel in het boekje hoe dat moet..

Vrij simpel. ESC aanzetten. Hierna 10sec indrukken (lampje gaat uit en weer aan) en als je een oplopend toontje hoort en het lampje groen brand staat hij in lipo mode (voltage cut off). Hoor je een aflopend deuntje, dan staat hij in NiMh mode en brand het lampje rood. Dit heeft echter niets te maken met jouw probleem. Als ik hem was zou ik de ESC even opnieuw instellen voor gas/neutraal/remmen. Ook dit staat in je boekje uitgelegd.

hoe kan ik het best lichtjes in de bumper vast maken?
ik dacht zo gaatjes boren en dan goed lijmen.
ga binnen kort naar rcmart de winkel, wat is een aan rader om te kopen?

waarom zou je lichtjes in de rustler doen? Ik heb een rustler met een paaltjes magneet en hierdoor zouden de lichtjes zo los/stuk zijn/zitten. (maar dat ben ik) Volgens mij kan je beter voor een andere upgrade gaan (RPM)

Op mijn Rustler had ik alle RPM onderdelen die er zijn behalve de Steering Blocks van TRX en het ding was "onverwoestbaar"! RPM is the way to go!

Telemetry op Rustler

hallo

is hier iemand die telemetry heeft op zijn rustler ?
ik heb pas een nieuwe zender en ik vind geen plek voor mijn RPM
sensor te plaatsen !

heeft iemand een idee of heeft iemand dit al gedaan laat zeker iets horen
als je foto's ofzo hebt hoe jij het hebt gedaan mail gerust naar
Joeribar@hotmail.Com

MVG Joeri !!

Laatst bewerkt:
Onbalans op de aandrijfassen

Nou ik ben weer wat wijzer geworden, de onbalans die op de aandrijfassen zit komt rechtstreeks uit het diff.
Ik heb de aandrijfassen eraf gehaald en de as die dan uit het dif komt geeft de speling door.
De auto is pas een paar uur gebruikt dus daar kan het volgensmij niet aan liggen:p

Laatst bewerkt:
Nou ik ben weer wat wijzer geworden, de onbalans die op de aandrijfassen zit komt rechtstreeks uit het diff.
Ik heb de aandrijfassen eraf gehaald en de as die dan uit het dif komt geeft de speling door.
De auto is pas een paar uur gebruikt dus daar kan het volgensmij niet aan liggen:p

Zijn er hier meer mensen die bekend zijn met aandrijf assen die zwabberen, en zoja wat kan ik er aan doen?
Zit er aan te denken om een alu gearbox te monteren weet anders ook niet wat ik er aan moet doen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back