Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
::RC-Central Online shop::
http://www.rcracingtwente.nl/
http://www.deheiligekoedeventer.nl/webshop/

de meeste webshops in nederland zijn vaak met 5,50 euro verzendkosten.

voor weinig verzendkosten kan je kijken bij http://www.rcracingtwente.nl/ of De Heilige Koe Deventer - RC Modelauto's - Alles voor de Miniatuur liefhebber

(van rcracingtwente)

Voor een bestelling tot € 30,00 berekenen we € 5,50 verzendkosten.
Voor een bestelling vanaf € 30,00 tot € 50,00 berekenen we € 4,50 verzendkosten.
Voor een bestelling vanaf € 50,00 tot € 100,00 berekenen we € 3,50 verzendkosten.
Voor een bestelling vanaf € 100,00 berekenen we € 2,50 verzendkosten!

(van de heilige koe deventer)

Geen verzendkosten bij een bestelling van €75 of meer.

Laatst bewerkt:
is een zwak onderdeel bij mij is het ook gebroken.

goede vraag had ik eigenlijk nog niet echt over nagedacht:hammer:

dit staat er op internet:
Code:
1.1 Output: Continuous current 60A, burst current 380A.
[B][SIZE=3][COLOR=red]1.2 Input: 4-9 cells NiMH/NiCd or 2-3 cells LiPo[/COLOR][/SIZE][/B].  
1.3 BEC Output: 6V/1.5A.
1.4 Resistance: 0.0007 Ohm.
1.5 Motor Supported: Sensorless Brushless Motor
1.6 Suitable Brushless Motor:
         With 4-6 cells NiMH/NiCd or 2 cells Lipo:   On-Road≥5.5T, Off-Road≥8.5T;
         With 6-9 cells NiMH/NiCd or 3 cells Lipo:   On-Road≥8.5T, Off-Road≥13T;

en in de manual staat ook nog iets in de tabel erover.

is dus de motor die het denk ik niet aan kan.

Ik dacht echter altijd dat dit setje van eZRun het wel gewoon aan kon....

hallo beste rcers ik ben sinds vorige week ook de eigenaar van een traxxas rustler xl5. nu heb ik een vraag aan iedereen die er al een tijd mee bezig is, waar kan ik het best onderdelen halen voor deze rustler. online adressen of winkel adressen zijn welkom. ik zou als eerste een brede voor bumper willen kopen om hem toch wat meer tegen frontale craches te beschermen. ik heb er 1 gevonden online voor 4.95euro maar met verzendings kosten en zo kwam die op bijna 23euro. dit moet toch goed koper kunnen niet? alvast bedankt en nog veel succes met wagens. ps ik heb nog niet de hele forum gelezen maar ik ben er mee bezig lol.
rcracingtwente.nl of pkracing.nl dat zijn in mijn ogen de 2 beste nederlandse online rc winkels

Laatst bewerkt:

Dat had ik idd ook gelezen maar volgens het traxxas forum weegt het 2 keer zoveel.... :confused: Net zoals de alu tranny!
Maar goed, het word toch volgende maand aangezien er genoeg kosten aankomen... (auto krijgt een beurt met waarschijnlijk nieuwe turbo :nooo:) Dus genoeg tijd voor deze jongen om nog verder te gaan speuren op het wereld wijde web.

Op RCM is er ook een alu tranny te koop voor de Rustler maar het is mij onduidelijk of die van FLM is of van RCM zelf?!?!?

Het chassis dat op RCM staat is die van FLM.
Die alu tranny case ziet eruit alsof het van RCM zelf is. Het materiaal glimt meer dan op de FLM foto's en de RCM tag op de afbeelding. Kijk je echter in de adres balk dan zie je : http: // rc-monster.com/ proddetail.php?prod= FLMaltranny20000, deze dus : Part#: FLM20000 Lightweight Tranny Case 1deg. Ik denk dus dat het FLM spul is.

M.b.t. gewicht najs dat je dat al hebt opgezocht, dat wist ik niet :)

Het chassis dat op RCM staat is die van FLM.
Die alu tranny case ziet eruit alsof het van RCM zelf is. Het materiaal glimt meer dan op de FLM foto's en de RCM tag op de afbeelding. Kijk je echter in de adres balk dan zie je : http: // rc-monster.com/ proddetail.php?prod= FLMaltranny20000, deze dus : Part#: FLM20000 Lightweight Tranny Case 1deg. Ik denk dus dat het FLM spul is.

M.b.t. gewicht najs dat je dat al hebt opgezocht, dat wist ik niet :)

Lekker wazig dat ze er dan gewoon niet FLM tranny bij weergeven... :confused:

Vergeef mij trouwens dat ik momenteel geniet van 1 van de weinige momenten (lees: zeeeeeeeeer zeldzaam) dat ik iets meer weet dan jij! ;)

Ja beetje vreemd, als je het 100% zeker wilt moeten moet je anders Mike even een mailtje sturen ;)

Ach, over 2 maanden weet je al 10x meer dan mij, ik begin ook al op leeftijd te komen (jij ook mja :D).

Die tranny op rc-m is gewoon van FLM. Als je in het menubalk op de intro pagina op Fastlane Machine klikt, zie je ongeveer halverwege de tranny staan.

TIP: Voor iets lagere prijzen van FLM onderdelen ga je naar rcdirectonline.com

Die tranny op rc-m is gewoon van FLM. Als je in het menubalk op de intro pagina op Fastlane Machine klikt, zie je ongeveer halverwege de tranny staan.

TIP: Voor iets lagere prijzen van FLM onderdelen ga je naar rcdirectonline.com

Dank u voor de bevestiging! Het probleem is dat er op RCM niks in de beschrijving staat, dat het van FLM afkomstig is...
Maar nu weet ik het zeker! ;)

Op rcdirectonline staan idd iets lagere prijzen maar weet je toevallig ook het met de verzendkosten staat en de kans dat de douane het controleert?
Bij sommige afzenders ben ik namelijk altijd de pineut....
Ik krijg trouwens wel de korting van 5%!

edit: helaas geen tranny meer op voorraad....

Laatst bewerkt:
Ik heb er net mijn eerste bestelling geplaatst. Ze hebben niet alles op voorraad, maar bestellen het wel meteen voor je. Hoe het met de douane zit weet ik niet, mijn pakketje moet nog verstuurd worden. De verkoper wil wel 'een handje helpen', dus dat lijkt wel goed te komen.

Ik ook, heb net geld over gemaakt naar de persoon van wie ik dat VXL setje ga kopen, hij stuurt het dan woensdag ( hopelijk eerder ) op en dan krijg ik het vrijdag :D

goedemiddag iedereen. ik heb een vraagje bij mijn rustler xl5 zit een 7 cell 8.4v 3000mah batterij ik zou graag een zwaardere kopen zodat ik wat langer en een beetje sneller kan rijden. hoe zwaar kan ik gaan mat titan 12t550 motor? en moet ik dan ook de standaard vertanding aanpassen? alvast bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back