Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste mensen die het rustler draadje volgen.

Ik heb de laatste tijd een beetje een naar gevoel als ik de berichten lees. Bepaalde mensen stellen vragen die misschien niet gevraagd hoefde te worden. De reacties die hierop kwamen, vond ik persoonlijk niet leuk om te lezen.
Ik snap dat mensen gefrustreerd raken van bepaalde vragen, maar het moet wel leuk blijven (is niet het VIVA forum).

Kunnen wij misschien in 2011 "stomme" vragen (in hoeverre deze stom zijn) negeren ofzo? Wie ze ook stelt. Belemmert misschien ook weer mensen om vragen te stellen.

Ik heb de laatste tijd een beetje een naar gevoel als ik de berichten lees. Bepaalde mensen stellen vragen die misschien niet gevraagd hoefde te worden. De reacties die hierop kwamen, vond ik persoonlijk niet leuk om te lezen.
Ik snap dat mensen gefrustreerd raken van bepaalde vragen, maar het moet wel leuk blijven (is niet het VIVA forum).

Kunnen wij misschien in 2011 "stomme" vragen (in hoeverre deze stom zijn) negeren ofzo? Wie ze ook stelt. Belemmert misschien ook weer mensen om vragen te stellen.

Van deze vragen wordt je toch ook een beetje moe ofniet.

Hallo, ik heb een mooi filmpje gezien waar een persoon een rustler en een MERV heeft en hij heeft luchtrooster gemaakt. Dat wil ik ook doen. Dus met een hobby mesje een gat maken en dan daar gaas onder plakken, [URL="
zoals op dit filmpje.[/URL]
Weet iemand waar je zo'n soort gaas kan kopen?

weet je nog dat ik een rolkooi wou maken met gaas om het vuil/sneeuw tegen te houden?
ik wou daar voor ook dat soort gaas gebruiken.

en het verbaast me ook dat je weer het zelfde idee hebt!!!:shock::shock::shock:
ik wil voor m'n tweede kap ook zoiets maken boven m'n ESC.
dat idee heb ik al maanden.

Laatst bewerkt door een moderator:

pssst , daar is een knopje voor...........:confused:;)

weet je nog dat ik een rolkooi wou maken met gaas om het vuil/sneeuw tegen te houden?
ik wou daar voor ook dat soort gaas gebruiken.

en het verbaast me ook dat je weer het zelfde idee hebt!!!:shock::shock::shock:
ik wil voor m'n tweede kap ook zoiets maken boven m'n ESC.
dat idee heb ik al maanden.

Whahaha ja, maar waar krijg je dat gaas? Kippengaas en dergelijke heeft veel te grote openingen/gaten.

ik denk dat friit dit soort reacties bedoelt...

report.gif
.....:confused:;)

uiteindelijk had ik het niet gebruikt en het bleekt ook niet nodig te zijn.
+ dat die tweede kap nog lang niet komt.
en ik ben ook te lui om bij de welkoop te kijken terwijl ik er elke dag langs rij.

Ah, daar zal ik dn morgen gaan kijken als ik tijd heb, en mijn neef heeft hele goede industriele lijm, zal ik die gebruiken of zal het ook lukken met mij hete lijm pistool?

Ah, daar zal ik dn morgen gaan kijken als ik tijd heb, en mijn neef heeft hele goede industriele lijm, zal ik die gebruiken of zal het ook lukken met mij hete lijm pistool?

ik zou wel even uitkijken met je kap. Ik had ook ooit iets gelijmd met zo'n 1seconde lijm maar daarvan loste me verf op van mijn kap:(

nou.. ik heb al eerder wat met die lijm op de kap gelijmd en het lostte niet op.
En gaatjes maken en met tie wraps lijkt me heel lelijk en onhandig, en als je hard neer komt kan het gaan scheuren.

Je bedoelt niet zozeer alle mensen die dit draadje volgen, maar degene wat er zoveel reageren.......:p

pssst , daar is een knopje voor...........:confused:;)

Dat knopje zal die ook wel bedoelen..

Shait, heb ik me toch weer laten verleiden.:cool:

ik denk dat friit dit soort reacties bedoelt...

Mss ook, en hij bedoelt dat we veel persoonlijker :2gunfire:moeten worden....

Ik heb bij mij de voorruit en de luchtinlaat boven op het dak er uit gesneden , tevens ook het vlakke gedeelte waar de fan (koeling) met een plakker is gekenmerkt heb ik open gemaakt.
Daar zit dan overal vliegendraad in en bevestigt met fixall langs de binnenzijde natuurlijk. Aan de buitenkant ziet het er prachtig uit , binnen in zie je natuurlijk de fixall. Dit zit er meer dan een jaar op zonder problemen (weer en wind).

En gaatjes maken en met tie wraps lijkt me heel lelijk en onhandig, en als je hard neer komt kan het gaan scheuren.

Wat is er onhandig aan tie-wraps? Dat het lelijk kan zijn is natuurlijk ieder z'n smaak maar als je hard genoeg neer komt kan alles scheuren...
Imo kom je al een heel eind met een paar rondjes in de voorkant en de achterkant voor de airflow als je bedoeling is om je ESC meer te koelen.

Laatst bewerkt:
Imo kom je al een heel eind met een paar rondjes in de voorkant en de achterkant voor de airflow als je bedoeling is om je ESC meer te koelen.
hmm, dat is ook een idee ja. Maar met de " lucht roosters " vind ik het al veel mooier.

Ik heb bij mij de voorruit en de luchtinlaat boven op het dak er uit gesneden , tevens ook het vlakke gedeelte waar de fan (koeling) met een plakker is gekenmerkt heb ik open gemaakt.
Daar zit dan overal vliegendraad in en bevestigt met fixall langs de binnenzijde natuurlijk. Aan de buitenkant ziet het er prachtig uit , binnen in zie je natuurlijk de fixall. Dit zit er meer dan een jaar op zonder problemen (weer en wind).
Ah klinkt goed! fotos? :)

full
full
ik heb men body passend gemaakt hier de foto´s ga hem morge ofzo spuite in grijs en zwart
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back