Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aandrijfassen krom.....Zo krom dat de auto in onbalans raakt.

Heb je een pb gestuurd..

en RCW kun je al rijden morgen?
anders heb ik hier nog 2x complete heavy duty achterassen voor de 4x4 liggen.
kan je eventueel overnemen van me als je morgen anders niet kunt rijden.

Tja ik heb achterassen in bestelling staan. Dacht deze vandaag te ontvangen. Dus.....Vanochtend bijtijds uit mijn mandje, wachtend op het busje van TNT. Deze kwam rond tienen voorrijden. Ik allang blij naar de voordeur....Kijkt de bezorgen op z'n lijstje en......RIJD DOOR!!!!:confused: Damn!!

Wacht nog heel even de "normale" postbode af. Wie weet komen de asjes in een envelop. Dank voor het aanbod! Je hoort het van me...

EDIT: Helaas dwingen familie omstandigheden mij ertoe om niet te gaan...Sorry jongens!

Laatst bewerkt:
Ok, een ander probleem. Ik heb de 1/8 Slash wheel adapter set van AKA binnen gekregen part number: AKA33010. Alleen zit hier een voor mij te vage beschrijving bij hoe deze te monteren. Kan iemand mij het liefst visueel laten zien hoe deze nu precies gemonteerd moeten worden? En dan vooral de volgorde van de ringetjes die erbij zitten.

wilde al gaan voor de zwarte,maar nu weet ik het zeker.
dank je wel.

en weel adapters op je 4x4! de meeste rijden gewoon met de shortcourse velgen en daar heb je al steeds meer keus in kwa banden profiel.

en het rijd ook natuurlijker maar das meer mijn mening.

wilde al gaan voor de zwarte,maar nu weet ik het zeker.
dank je wel.

en weel adapters op je 4x4! de meeste rijden gewoon met de shortcourse velgen en daar heb je al steeds meer keus in kwa banden profiel.

en het rijd ook natuurlijker maar das meer mijn mening.
Wieladapters en buggywielen is eigenlijk goedkoper en je hebt meer keus.
Het aanbod in orginele SHortcourse banden en velgen is beperkt, en ze zijn meestal duurder, google maar eens.
Een setje (2) buggywielen heb je al voor rond de 15 euro.
Een setje 17 mm adapters kost rond de 30Euro, maar die heb je er zo weer uit als je veel rijdt.
Ik heb ook de AKA adapters en een paar setjes buggywielen.

ja dat klopt GIES de buggybanden zijn veel goedkoper maar je hebt niks aan die rijervaring als je ooit aan wedstrijden mee wilt doen.

en het feit dat je de assen zwaarder maakt waardoor die nog kwetsbaarder zijn als dat ze al waren.

Ja dat viel me ook op bij mn slash 2wd, heb de achterasjes moeten vervangen (2x) omdat hij anders niet recht te houden was.
Maar al bij al leek mij dit een goedkope oplossing, en voor wedstrijden toch maar een setje Proline SC wielen en banden aangeschaft.

YES! haha! Krijg een 4x4 voor mijn verjaardag!!

Had al zo'n mooie Red bull kap, gelukkig past deze ook op de 4x4!
Kan niet wachten om hem uit te proberen op de MVB!:cool:

ligt eraan wanneer die jarig is. Ik ben nog lang niet jarig. Maar denk dat ik je binnenkort nog wel eens op een track zal zien

Zoals gisteren te lezen was, helaas niet mee kunnen rijden bij de clubwedstijden van de MVB....Tja...Het is soms niet anders.

Morgen weer met volle moed knallen..Auto klaar (nieuwe assen) koffer klaar.....Zin in...Hopen op een beetje mooi weer;)

Hebben jullie ook een oplossing voor mijn probleem; ik moet iedere keer opnieuw kalibreren voordat ik kan rijden want anders komt m`n auto niet vooruit. Dus hoe kan ik zorgen dat ik na 1 keer kalibreren klaar ben en niet weer hoef te doen?

Alvast bedankt:D

wat voor zender gebruik je?

kan me voorstellen als de Trim van je gas kanaal versteld is bij het aanzetten, dat de regelaar de zender neit herkend.
normaal meot hij hem namelijk gewoon onthouden.

wat voor zender gebruik je?

kan me voorstellen als de Trim van je gas kanaal versteld is bij het aanzetten, dat de regelaar de zender neit herkend.
normaal meot hij hem namelijk gewoon onthouden.

Ik gebruik de standaard zender en zet elke keer de trimmers op neutraal. Dus het meest voor de hand liggende heb ik al geprobeerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back