Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dus modificeren...En anders weet ik niet wat voor overtray jij hebt...
Bij de jconcept van mij had ik al moeite de bedrading in te passen, laat staan een fan op esc en motor..
Dus modificeren...En anders weet ik niet wat voor overtray jij hebt...
Bij de jconcept van mij had ik al moeite de bedrading in te passen, laat staan een fan op esc en motor..
Zonet naar de winkels geweest om een nieuwe badmuts te halen.
Net zo effectief als een tray maar vele malen goedkoper!
Slash Vrienden![]()
Als newbee heb ik me vergist. Het is ook niet altijd even makkelijk om goede keuzes te maken en je wil niet voor ieder ding hier iets posten.
Ik heb uit de US 2 x de "Illuzion Manta body". link Ik vind deze body vooral zo mooi vanwege het mat zwarte effect. Eenmaal thuis ontvangen was ik gedesillusioneerd ... Een blanke body! Voor de meeste van jullie waarschijnlijk heel gewoon.
Ik bied aan; je krijgt van mij de body als je deze rijklaar maakt. Waar het eigenlijk op neer komt, je spuit en plakt beide bodies en moet er 1 afstaan. Alleen als je ervaring hebt met het prepareren van body's aub!
Ik heb het eerder geprobeerd met een andere body, zonder succes, vandaar deze aanbieding![]()
gaaf kapje...zou ik ook wel willen hebben haha
niet hebben als tamiya me dat toe vertrouwd ga ik er ook me uiterste best voor doen.
welk design???heb al wit met zwarte stippen voorbij zien komen
![]()
Je mag dan 1 van de 2 kapjes houden van Tamiya als je ze beiden spuit
Je hebt volgens mij 2 spuitbusjes nodig. 1 zwarte en 1 waarmee je de matlook creëert. Ik zal eens even kijken of je die matlook nu aan de buitenkant moest spuiten, want daarover heb ik op het driftforum wat gelezen.
EDIT: voor het matte effect spuit je iets erop aan de buitenkant. Anders krijg je altijd de glans van de kap over je lak heen, ook al zou je matzwarte lak gebruiken.
Robin: Waar heb je gelezen over de matte finish? Heb je evt. een linkje van het product?
Ben al tijden op zoek naar een matte finish voor lexaan kappen![]()