Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net even gekeken, is idd een 7955TG :) (heb die in m'n Muggy als stuurservo gehad. nu mischien maar eens in m'n 4x4 proberen.

ff oftopic.

net ff wezen rijden op de baan. komt de 2wd buggy van hans eraan , tikt tegen mijn achterwiel en breekt er een achterhub af. :confused:

Die buggy met Oranje kap zeker?
Dan ligt het niet aan je achterhub, maar aan de bestuurder van de buggy. ;-)

Dan moet ik ook maar op gaan passen, want hij woont paar deuren verder dan ik :D

@robin, ja ik kon het toch niet laten.
niemand deed iets met dat stuk alleen die bocht gebruiken ze.
dus dacht dat plakje pakken we erook bij,over een tijdje staat er een hek om heen en ga ik entree vragen:mrgreen:

Dan moet ik ook maar op gaan passen, want hij woont paar deuren verder dan ik :D

nee, het was een wit/groen/blauwe.

misschien was het "revenge of the 2wd buggy"

ik had zelf al eens met mijn slash een 2wd buggy totalloss gereden. Die stond stil op de baan aan het einde rechte stuk. Ik kwam vol gas aan rijden en zag hem niet of te laat.

Weet niet of je deze bedoelt? (is 4WD overigens)

IMG_7042.JPG

Maar daar moet je altijd voor oppassen. Rijd levensgevaarlijk! :mrgreen:

@Carno
Nee bedoelde een andere :D

@Murky
Misschien was het toch me buurman maar dan met de buggy van ze zoontje.

Maar kunnen dus conclusie trekken dat je altijd op moet passen voor buggy bestuurders :mrgreen:

@Carno
Nee bedoelde een andere :D

@Murky
Misschien was het toch me buurman maar dan met de buggy van ze zoontje.

Maar kunnen dus conclusie trekken dat je altijd op moet passen voor buggy bestuurders :mrgreen:

Als ik het zo hoor was het niet jouw buurman. Hans z'n auto's zijn allemaal die kleur en heeft voor zover ik weet nog geen kids.

Er zijn een paar punten waarbij je uit moet kijken voor buggy rijders.
Als we je voorbij komen. En als ze net achter een jump stilstaan of liggen niet er bovenop landen s.v.p.

Verder proberen we meestal ver uit de buurt van de vrachtwagens te blijven:mrgreen:

Als ik het zo hoor was het niet jouw buurman. Hans z'n auto's zijn allemaal die kleur en heeft voor zover ik weet nog geen kids.

Er zijn een paar punten waarbij je uit moet kijken voor buggy rijders.
Als we je voorbij komen. En als ze net achter een jump stilstaan of liggen niet er bovenop landen s.v.p.

Verder proberen we meestal ver uit de buurt van de vrachtwagens te blijven:mrgreen:

Dan zijn er meerdere Hansen dus op de club. :D

TJa, buggy's zijn net miertjes. Je walst er zo overheen met je vrachtwaggel. :D
Een Slash rolt tenminste door tot ie weer op ze pootjes staat :mrgreen:
Daarentegen houd een vrachtwagen zo'n buggy weer niet bij. Ha ha

Ik heb even het een en ander besteld voor me vrachtwagen.
nieuwe bandjes (bow-tie M3) + velgjes
3x 2s 4000Mah 25C hardpack (Rij nu op 3S lipo, maar dat gaat af als een raket. niet te houden.)
swaybars

en inmiddels de regelaar en motor van koel-fannetjes voorzien.

En als alles binnen is dan wordt het testen testen testen.

Dan zijn er meerdere Hansen dus op de club. :D

TJa, buggy's zijn net miertjes. Je walst er zo overheen met je vrachtwaggel. :D
Een Slash rolt tenminste door tot ie weer op ze pootjes staat :mrgreen:
Daarentegen houd een vrachtwagen zo'n buggy weer niet bij. Ha ha

Ik heb even het een en ander besteld voor me vrachtwagen.
nieuwe bandjes (bow-tie M3) + velgjes
3x 2s 4000Mah 25C hardpack (Rij nu op 3S lipo, maar dat gaat af als een raket. niet te houden.)
swaybars

en inmiddels de regelaar en motor van koel-fannetjes voorzien.

En als alles binnen is dan wordt het testen testen testen.

Ja 4 of 5 Hanzen geloof ik.

Maar, goed bezig! Geen halve maatregelen zo te horen. :D
Word een leuke competitie straks met de 4x4 slashes!

ik had zelf al eens met mijn slash een 2wd buggy totalloss gereden. Die stond stil op de baan aan het einde rechte stuk. Ik kwam vol gas aan rijden en zag hem niet of te laat.

Dat was een 4WD. Een LRP Blast S10, Het was een nieuwe buggy:eek:

Dat was een 4WD. Een LRP Blast S10, Het was een nieuwe buggy:eek:

Ik voelde me ook best lullig op dat moment. de stukken plastic en carbon vlogen door de lucht.
Ik zag em ook echt niet. maar nogmaals het bewijs dat stilstaan aan het einde rechte stuk echt geen aanrader is.

daarom als er een auto stilvalt op het circuit hoor je de bestuuder normaal gesproken brullen dat we moeten uitkijken om dat zijn wagen stil ligt op de baan.

: "kijk uit !!!! einde rechte stuk !!!"

zoiets

Ik voelde me ook best lullig op dat moment. de stukken plastic en carbon vlogen door de lucht.
Ik zag em ook echt niet. maar nogmaals het bewijs dat stilstaan aan het einde rechte stuk echt geen aanrader is.

daarom als er een auto stilvalt op het circuit hoor je de bestuuder normaal gesproken brullen dat we moeten uitkijken om dat zijn wagen stil ligt op de baan.

: "kijk uit !!!! einde rechte stuk !!!"

zoiets

Zelf vergat ik ook wel eens te roepen maar als er dan een slash vanaf een meter hoog bovenop je bodem land als je auto op z'n kop ligt denk je daar de volgende keer wel aan.

Maar gelukkig rij ik geen LRP en desintegreerde die niet gelijk spontaan.:mrgreen:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back