Misschien dat Novak dr ook maakt?Heeft iemand nog tips voor goede pinions? Ik zoek 15, 16 en 17T met de 3 mm. boring. Heb verschillende bij liquid vandaan, maar ik vind die van de emaxx te zacht en de Robinson te smal
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Misschien dat Novak dr ook maakt?Heeft iemand nog tips voor goede pinions? Ik zoek 15, 16 en 17T met de 3 mm. boring. Heb verschillende bij liquid vandaan, maar ik vind die van de emaxx te zacht en de Robinson te smal
Tju wat een hoop shortcourse rijders daar bij jullie.inderdaad een leuk filmpje.. jammer van je kromme as.
vandaag clubwedstrijd gehad. 10 deelnemers ( 9 x slash 4x4 + 1 hong nor scrt10 )
kwalificaties gingen niet zo. Ik moest de finales in met een 8ste plek.
Daarna toch redelijk 4de geworden.
Ik moet zeggen dat de slash 4x4 wel heel hard gaat bij ons. na de eerste finale was de snelste slash 4x4 nog maar 0.3 seconde langzamer als de snelste 1/10 4x4 buggy ( een B44 ). en we hebben toch hele goede 4x4 buggy rijders.
na de 2de finale was het gat toch weer 1 volle seconde.
maar je ziet dat de slash 4x4 bijna netzo snel is als de 1/10 4x4 buggy klasse..
he mannen, de uitslagen van de mvb clubwedstrijd (dankzij Hans):
MyRCM Online Services : Online Events
( slash ) Gelder, van Patrick ( en dat zonder af te snijden)
als de volgende keer echt iedereen er is. dan kunnen we wel met 15 man starten
welke maat lagers moet daar dan in?
heeft iemand eigenlijk al een oplossing voor het probleem van de relatief makkelijk buigende achterassen?
.
Ook ben ik niet zo'n voorstander van die stalen assen. daarin gaat nog redelijk wat slijtage zitten bij de diff-output yokes. .