Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
en dat kunnen ze makkelijk doen want ze zitten standaard 3 cent onder de koers. Dus grote bedragen nooit met paypal doen! Het is trouwens volgens mij vaker dan 1 keer per dag
De bank houdt ook de koers aan die op het peiltijdstip geldt. Bij mijn betaling stond ie net een halve cent hoger (voor een half uur) Mooi meegepakt.:-D

Ach ja waar maken we ons druk om tanken doen we elke week wel een keer (of vaker) en dat scheelt soms 10 euro cent p.l.

hallo,

ik ben pas nieuw in het electro gebied. momenteel heb ik een jato 3.3 en ben van plan om een slash 1/16 vxl te kopen, of een e-revo vxl.
wat zijn de verschillen tussen die twee?

alvast bedankt:mrgreen:

ouwehoeren over de benzineprijs is ook niet echt :ontopic: heb ik ook geen last van verder :-D

Maar idd beter de vraag stellen in het 1/16 topic van de revo/slash. Alhoewel sommigen hier geloof ik beiden hebben?
Wat ik me dan afvraag: waarom een 1/16 auto nemen als de 1/10 nauwelijks duurder is?

Nee klopt, maar je kan bij een kebab zaak wel patat bestellen alleen is het veel lekkerder bij de snackbar... slecht voorbeeld maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel ;) .

En.. een 1/16 is kleiner.. makkelijker mee te nemen enz...

Waarom kopen mensen een fiat panda als ze ook een bmw kunnen halen? (2e hands weliswaar)

hallo,

ik ben pas nieuw in het electro gebied. momenteel heb ik een jato 3.3 en ben van plan om een slash 1/16 vxl te kopen, of een e-revo vxl.
wat zijn de verschillen tussen die twee?

alvast bedankt:mrgreen:

zal ik je dan maar helpen . : er zijn hier op dit forum 2 aparte topics over deze 1/16 auto's gebruik ff de zoekfunctie en dan zullen veel vragen vanzelf beantwoord worden voor je

Waarom kopen mensen een fiat panda als ze ook een bmw kunnen halen? (2e hands weliswaar)

Goed voorbeeld idd. Nou net iets wat ik nooit zal begrijpen.
Er wel vanuit gaande dat je een vergelijking trekt tussen een nieuwe Panda en een 2e hands BMW idd..... Overgens zijn er ook BMW's voor de smalle beurs hoor:
4e7d3ac44046388d01e13ce369a46626.png

Laatst bewerkt:
Gelukkig zijn er ook BMW rijders die wel normaal kunnen doen.

maareh idd gauw weer on topic::ontopic:
De eerste 4x4's zijn geleverd in de VS en mijn eerste 2 zijn ONDERWEG!!!:worship::banana::proost::music:

Mijn opmerking was niet offtopic iedergeval.

Kleine auto rijd goedkoper, goedkoper in onderhoud enz enz.. grote auto is duurder in onderhoud en rijden enz. Daar draaide het bij mij om ;)

Mijn opmerking was niet offtopic iedergeval.

Kleine auto rijd goedkoper, goedkoper in onderhoud enz enz.. grote auto is duurder in onderhoud en rijden enz. Daar draaide het bij mij om ;)

ligt er maar net aan wat iemand wil. als iemand alleen maar een transportmiddel wil, en niet boeit hoe en wat verder, dan ja. ikzelf vind een mooie auto net zo belangrijk als een technisch goede auto.
(heb zelf dus nu als eerste auto een Corrado VR6 gekocht. niet verstandig, maar wel erg mooi. qua onderdelen ben je met een fiat panda denk ik duurder uit trouwens. :) )

Klopt, alleen helaas kan ik een mooie auto niet betalen, haha. Heb overigens al wel de eer gehad om in vele te zitten wat al heel wat is!

Shht. Leonardo, 1:1 auto's!

Gelukkig is de slash 4x4 iig wel betaalbaar voor mij :mrgreen:

Ben erg benieuwd hoe er op de auto gereageerd gaat worden!

Nu wachten op de eerste wide track kits :). Wil deze auto heel graag kopen, maar moet me eigenlijk even inhouden met geld uitgeven. Ben benieuwd naar de filmpjes en vergelijkingen met de 2WD variant.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back