Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
:rolleyes: 4x4 VXL of Titanium :confused:

De 2.4 GHz zender is wel makkelijk voor mijn dochtertje ( rijd zelf spektrum )
Maar de Titanium editie is oooooo zo mooi.........

Wie weet wil er strakjes wel iemand van zijn 2.4 zender af......:mrgreen:

Ben eens benieuwd wanneer ie oficieel in Nederland te krijgen is ?

De zender of de auto?

Ik ben benieuwd naar een zender/ontvanger combo die overcompleet is.
(moeten de ontvangers wel los te koop zijn)

In eerste instantie de auto.....
De volgende stap is kijken of er iemand van zijn zender / ontvanger 2.4 Ghz af wil...

Is er eerst een zender / ontvanger dan ga ik voor de Titanium VXL 4x4 Slash :mrgreen:

Nou dat zal niet deze kerst worden. TH heeft ze nog niet binnen iig.

Maarrrrrrrr
Even voor de mensen die een 4x4 bij mij hebben besteld. Ik heb zojuist geregeld dat de gekozen modellen e.v. kunnen worden omgezet naar een Slash 4x4 platinum edition. :yes::yes::yes::yes::yes:
dussss

Laatst bewerkt:
Nou dat zal niet deze kerst worden. TH heeft ze nog niet binnen iig.

Maarrrrrrrr
Even voor de mensen die een 4x4 bij mij hebben besteld. Ik heb zojuist geregeld dat de gekozen modellen e.v. kunnen worden omgezet naar een Slash 4x4 platinum edition. :yes::yes::yes::yes::yes:
dussss

Dan ga ik voor de Platinum. Goed geregeld:mrgreen:

Hoezo moeilijker?

Als je al een eigen zender hebt zou ik meteen weten waar ik voor koos!

Sommige mensen die ik ken kunnen inmiddels al kwartet spelen met alle zenders van rtr setjes.

ja met 27mc zenders kan ik ondertussen een kerstboom volhangen.
Spektrum's heb ik er "maar" 2 van. Een goeie TQ 2.4 is niet mis hoor en altijd te verkopen.
De + en - van een gewonen VS een platinum vind ik behoorlijk gelijkwaardig. Vergeet niet dat een standaard versie een kant en klare kap heeft die los in de winkel als snel meer dan 60 dollar kost. een kale kost maar de helft. hoewel je daar weer stickers bij moet kopen als je dat wil.

Ik heb overigens straks ook nog een ongeschilderde nieuwe 4x4 kap over. Aangezien ik die erbij had besteld en ik toch ook voor de platinum ga zou ik er 2 hebben.

Laatst bewerkt:
Toch had ik de TQ zender wel handig gevonden. Maar welbeschouwd heb ik hem eigenlijk niet nodig en is het beter te gaan voor de verdere opties. Enne...ook hier 27 mzh zenders genoeg;)

Doen! En dan foto van maken! Lijkt mij een prachtige kerstboom :D

Ik weet nog niet wat ik neem de normale of platinum... Zat een 2e ontvanger bij mn dx3s alleen de hond had m te pakken gekregen dus weet niet of die nog werkt -.-

Oei duur geintje dan van je hond als die niet meer werkt.. ;)

Ik heb zelf nog geen zender en qua budget denk ik dat ik eerder ga voor de 2WD Slash...

Ja inderdaad ik heb haar de halve kamer door geschopt toen ik haar betrapte...

Naja ze schoof 2 meter over de grond en kwam toen kwispelend terug rennen omdat ze dacht dat ik wilde spelen, haha. Ze is wel wat gewend en haar pijn doen zou ik nooit kunnen ( moesten er bezorgde mensen zijn).

Het omhulsel is wel redelijk gehavend en de antenne is wat plastic kwijt dus ik heb nog wel hoop dat het te fixen is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back