Er zijn zeker vrouwen die kunnen rijden. Check deze chick wat mooie backflips maken met haar LST:

Volgens mij is dat in het skatepark geen chick.

Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Er zijn zeker vrouwen die kunnen rijden. Check deze chick wat mooie backflips maken met haar LST:
Moest ineens aan onderstaand filmpje denken:...maar wat wil je hetzelfde geld rijdt ze zo een klein kind aan want als ze mijn aanrijdt kan ze ook een ander aanrijden.
en bij een klein kind breekt ze zo waarschijnlijk allebei zijn enkels want de klap was echt hard.
^^ haha tyIk ben eigenlijk ook van mening dat je zulke mensen OF niet met je materiaal moet laten rijden, OF ernstig begrensd via de regelaar of de zender.
(Hessel...voel je vereerd, jij was dus een uitzondering in Bergschenhoek haha)
Nja ligt ook aan welke truggy je vergelijkt, heb zelf een 2wd lossi xxx-t en merkte dat ik beter kan rijden met de 4x4 slash van robin dan m'n lossi. (vooral bij het remmen).@ slashbasher, is te verwachten. Niemand kan de eerste keer al ''goed'' met een wagen rijden. En zo'n Slash is helemaal een kanon op wielen, een truggy / buggy is bijvoorbeeld veel beter te beheersen en besturen.
deze vind ik vet
[URL="- Girl Gets Owned By RC Car[/URL]
komt ongetwijfeld allemaal uit 1 fabriek, net als de meeste lipo's
.
ik zie deze zakken in NL voor ruim 20 euro liggen, dus ik moest even aan mijn lipo rijdende vrienden denken.: " voor weinig een grote lipozak "
wat ik me eigelijk afvraag. zijn oude lipo's nu instabieler dan nieuwe lipo's tijdens opgeslagen toestand.
ik merk dat ik de laatste tijd nogal makkelijk ben en mijn lipo's liggen gewoon open en bloot op tafel in huis.
Loop ik nu meer risico omdat de meeste lipo's al een jaar intensief gebruikt zijn?
Ik weet er niet veel vanaf, maar is die xxx-t geen stadium truck? Ik dacht dat een truggy per definitie 3 diffs moet hebben?Nja ligt ook aan welke truggy je vergelijkt, heb zelf een 2wd lossi xxx-t en merkte dat ik beter kan rijden met de 4x4 slash van robin dan m'n lossi. (vooral bij het remmen).
Maargoed heb pas 2x gereden dus dat zegt ook wel weer wat, en 2wd vs 4wd is ook niet helemaal eerlijk denk ik.
Het truukje met het laden op NimH stand (0,5 Amp.) werkt ook niet meer?
Ik weet er niet veel vanaf, maar is die xxx-t geen stadium truck? Ik dacht dat een truggy per definitie 3 diffs moet hebben?
Sowieso 4WD rijd stabieler dan 2WD.
Dat snap ik aangezien hij aangeeft dat het 2WD is en ik heb nog nooit enkel een voorwiel aangedreven RC auto gezienhet is een achterwielaandrijvertje
Dat snap ik aangezien hij aangeeft dat het 2WD is en ik heb nog nooit enkel een voorwiel aangedreven RC auto gezien![]()