Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er zijn zeker vrouwen die kunnen rijden. Check deze chick wat mooie backflips maken met haar LST:

untitled-11.jpg

Volgens mij is dat in het skatepark geen chick. ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Nopes, ze is maar een onderdeel van de film. Maar daar maakt ze wel een paar nette backslippers.

EDIT:

...maar wat wil je hetzelfde geld rijdt ze zo een klein kind aan want als ze mijn aanrijdt kan ze ook een ander aanrijden.
en bij een klein kind breekt ze zo waarschijnlijk allebei zijn enkels want de klap was echt hard.
Moest ineens aan onderstaand filmpje denken:

@ 0:14

Ik ben eigenlijk ook van mening dat je zulke mensen OF niet met je materiaal moet laten rijden, OF ernstig begrensd via de regelaar of de zender.

(Hessel...voel je vereerd, jij was dus een uitzondering in Bergschenhoek haha)
^^ haha ty
@ slashbasher, is te verwachten. Niemand kan de eerste keer al ''goed'' met een wagen rijden. En zo'n Slash is helemaal een kanon op wielen, een truggy / buggy is bijvoorbeeld veel beter te beheersen en besturen.
Nja ligt ook aan welke truggy je vergelijkt, heb zelf een 2wd lossi xxx-t en merkte dat ik beter kan rijden met de 4x4 slash van robin dan m'n lossi. (vooral bij het remmen).
Maargoed heb pas 2x gereden dus dat zegt ook wel weer wat, en 2wd vs 4wd is ook niet helemaal eerlijk denk ik.
deze vind ik vet

[URL="
- Girl Gets Owned By RC Car[/URL]

hahaha,
Dat ze eens heel gauw ergens anders gaat fietsen.

komt ongetwijfeld allemaal uit 1 fabriek, net als de meeste lipo's
.
ik zie deze zakken in NL voor ruim 20 euro liggen, dus ik moest even aan mijn lipo rijdende vrienden denken.: " voor weinig een grote lipozak "

wat ik me eigelijk afvraag. zijn oude lipo's nu instabieler dan nieuwe lipo's tijdens opgeslagen toestand.

ik merk dat ik de laatste tijd nogal makkelijk ben en mijn lipo's liggen gewoon open en bloot op tafel in huis.
Loop ik nu meer risico omdat de meeste lipo's al een jaar intensief gebruikt zijn?

Ik zat vanavond toevallig hetzelfde te denken. Bewaar nu een stuk of 10 lipo's vrij achteloos in een plastic bak. Die aluminium koffertjes zijn iom niet veel beter. Ik overweeg een stalen brandkluisje/koffertje te gaan zoeken om ze in op te bergen.

Die heb ik daar ergens ook een x gescoord voor net zo weinig.
Trouwens die lipo-testertjes (geven voltage van elke cel aan en het totaal).
Kosten daar ook nog geen 2 euro, hoewel ze hier meer dan 10 euro kosten.
Ze zijn niet erg nauwkeurig maar dat vind ik niet zo erg.

komt ongetwijfeld allemaal uit 1 fabriek, net als de meeste lipo's
.
ik zie deze zakken in NL voor ruim 20 euro liggen, dus ik moest even aan mijn lipo rijdende vrienden denken.: " voor weinig een grote lipozak "

wat ik me eigelijk afvraag. zijn oude lipo's nu instabieler dan nieuwe lipo's tijdens opgeslagen toestand.

ik merk dat ik de laatste tijd nogal makkelijk ben en mijn lipo's liggen gewoon open en bloot op tafel in huis.
Loop ik nu meer risico omdat de meeste lipo's al een jaar intensief gebruikt zijn?

Ik weet niet veel van LiPo's, maar ik heb ongeveer een jaar geleden een klein gaatje en een dikke bult in een 5S LiPo gereden (Je kon het zuur ook erg goed ruiken). Met die 5S LiPo heb ik sindsdien nooit meer gereden omdat ie ontzettend vervormd was, ik heb hem toen een jaar ongeveer in een LiPo sack bewaard, hij is een paar mm gegroeid na dat jaar, maar verder ook niks. Gister heb ik die vervormde cel er af gesoldeerd zodat ik nog een goede 4S 5Ah 30C LiPo overhoud, dit is allemaal prima gelukt. Tevens heb ik hem in een potje met water en zout gegooid zodat ik hem over +- 2 weken gewoon in de normale vuilnisbak kan gooien, intussen heb ik er mee zitten spelen: er in knijpen, hem proberen te vervormen, op de tafel slaan e.d. maar branden doet ie niet.
Conclusie: ik denk dat de LiPo's van tegenwoordig érg stabiel zijn en je er tamelijk makkelijk mee om kan gaan.

En om dan je vraag te beantwoorden: ik denk dat oude LiPo's instabieler zijn dan nieuwe (best logisch eigenlijk), ze hebben immers al flink wat moeten leveren aan A en hebben ook de nodige klappen meegemaakt. Of ze ooit gaan branden: ik denk het niet, maar dan nog zou ik een LiPo sack o.i.d. gebruiken.

Nou ik heb nog 2 turnigy lipo's die ik verneukt heb (laden niet meer op) maar ik durf niet te testen of ze branden hoor. Wil iemand ze hebben?

Laatst bewerkt:
Nja ligt ook aan welke truggy je vergelijkt, heb zelf een 2wd lossi xxx-t en merkte dat ik beter kan rijden met de 4x4 slash van robin dan m'n lossi. (vooral bij het remmen).
Maargoed heb pas 2x gereden dus dat zegt ook wel weer wat, en 2wd vs 4wd is ook niet helemaal eerlijk denk ik.
Ik weet er niet veel vanaf, maar is die xxx-t geen stadium truck? Ik dacht dat een truggy per definitie 3 diffs moet hebben?

Sowieso 4WD rijd stabieler dan 2WD.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back