Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij ModelsportUK is hij ook 369 pond overigens. Is nog steeds 445 euro excl verzenden.
Ik denk dat ik 'm wel voor 410 vanuit de VS kan regelen hoor (incl verz)

Laatst bewerkt:
.
Mijn NIEUWE turnigy accu kwam een maandje geleden uit hong kong met een te laag voltage. Ik heb die ook op deze manier behandeld en hij doet het prima.

Ik heb ook 1 dooie nieuwe Turnigy lipo afgelopen vrijdag binnen gekregen...
Ik ga de bovenstaande methode dan ook zsm eens proberen op een veilige plaats...

Hopen dat het lukt want die rompslomp om terug te sturen vind ik toch teveel gedoe voor die $17,99 en daar ga ik dan ook niet aan beginnen.

het is de 4de die ik binnen heb gekregen... (2 voor mij en 2 voor m`n zwager) maar ik heb buiten deze geen klachten hoor...

Lekker krachtig, genoeg rijtijd (+- 20 min)

Dus tja, denk dat het gewoon een foutje is :S een maandagochtenlipo zeg maar ;)

haha... gaat goed komen... :D

Ben er nog niet helemaal uit welke kleur de kap gaat worden... \
aangezien ik een amateur kappen spuiter ben blijft het waarschijnlijk bij 1 kleur met de standaard ramen stickers.

Greetz ce moio

Inderdaad had het ff niet bij het rechte eind... heb zojuist de Platinum Slash gehaald!

Ben nu bezig met het spuiten van de kap in de kleur Krytonite Gold van Pactra... Deze kleur verkleurd (als het goed is) van paarsachtig naar groen... Ik zou het resultaat wel tonen hier.

Hopen dat het wat word, het is namelijk m`n eerste kap die ik zelf spuit dus ik heb het maar gehouden bij 1 kleur. De "special effects" komen uit als ik het uiteindelijk afspuit met zwart...

wish me luck :D

Ik geef een goede vriend men slash mee naar centerparcs. Hij had dit graag dus doe ik dat:)

Alleen had ik een vraagske!

Centerparcs is een en al offroad. Strandzand tot hard zand. Ik heb enkel nog maar op straat gereden en in kort gras.

Dus weet niet goed welke vertanding te steken.
Er wordt vooral gereden op 2s. 3s zal ook aanbod komen.

De spur is standaard. 54T denk ik ??

Momenteel steekt de 19T pinion voor de 3s (RAKET:D)

Als ik in het gras reed met 2s stock gearing.

Met welke vertanding/accu's rijden jullie offroad ?

De motor en esc zullen ook voorzien worden van sterke ventilator zodat hij geen problem kan krijgen met te hete temps.

Zoals beloofd m`n nieuwe Slash 4x4 platinum edition gespoten in de kleur Krytonite Gold van Pactra!!

full

full

full

Het was m`n eerste spuitklusje en is naar mijn mening goed gelukt.
Was alleen vergeten de body eerst goed uit te wassen met water en zeep waardoor ik wat stof deeltjes heb meegespoten...

Maarja nu nog wachten op m`n reciever en ontvanger en dan gaan met die Banaan!!!

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back