Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb al een keertejgehadt met de vxl motor dat ik ga gaf en dat de motor binnen in draaide
maar waar het tandwiel op zat niet:o

dat is pas raar.
was binnen in afgebroken|?:O

nee die zat wel vast want heb motor op gestuurd en toe n bleek die kapot te zijn.

ps iemand nog een slipper ofzo liggen iets anders dan waar normaal de spur op zit.

oja welk vet moe j gebruiken voor je dif
groeten

:snipersmile:Google zelf nou eens... :confused:

Er gaat btw geen vet in je diff maar olie :rolleyes:

En nu het wereld wijde web op!

ok ik heb het over dat bakje waar oo de lager in zit.
wat moet daar in olie?

en wat ovor olie kan het niet vinden.
en wat moet er in dat ding met 3 tandwieljes er n:p
wat moet daar voor spul in groeten chiel

Snelheid meten is simpel, gewoon zo'n apparaatje voor de fiets er op doen. En als je geluk hebt, maakt ie nog het geluid van een politie auto ook.

Soms lijkt het er wel op dat het het doel is om vragen te stellen, en niet eens om antwoord te krijgen.

LCG chassis

Nadat ik het chassis bij mijn slash verbouwd had en nu de buggys in ons groepje bijhoud/voorbijrijd ben ik eens gaan zoeken naar een blijvende oplossing voor een lcg chassis. Ik weet dat veel mensen het teveel geld vinden om een slash te voorzien van een chassis van 100 euro maar ik vind dat zeker niet teveel geld als je ziet wat het met de rijeigenschappen doet. Nu zijn er momenteel twee bedrijven die mooie chassis maken: Team RCE en SSC. De eerste maakt een Carbon/magnesium chassis en de ander veel simpeler Alu variant. De prijzen liggen erg dicht bij elkaar. 169 dollar voor de carbon/magnesium en 150 dollar voor de alu variant. Maar wat denken jullie zou carbon/magnesium ook geschikt zijn voor bashen op zand, gras en straat?

om iedereen hier een beetje te laten kwijlen nog wat piccas

de alu variant

110420SSCLCGKit

SSCPrototype-TopView.jpg

SSCPrototype-BatSideView.jpg

en hier de echte kwijler :worship::thumbsup:

14215726.jpg

14215728.jpg

14215727.jpg

Wow, idd.. die carbon/magnesium versie is wel retegaaf !

Waarom zou je denken dat de een beter is als de ander, lijken me beide nul flex te hebben.

Klein nadeeltje van beide trouwens, aandrijflijn ligt geheel bloot. Je zult dus wel moeten kijken naar staal op staal (pinion + spur) om het een beetje heel te houden in bv zand.
Maar dacht dat die ook gemaakt werden niet ?

ja daar rijd ik zelf ook al mee. En bij elke buggy ligt de boel zowieso gewoon bloot. Ik verwonder mij er zelf altijd over dat bij veel rc autos de spur gewoon in een sleuf in de bodemplaat valt en dus daar gewoon zand vrij naar binnen/buiten kan.

Idd , bij de slah bleef de rommel ertussen zitten, bij de sleuf variant niet.

Had bij de slash regelmatig ingesleten spur en pinion's en dus vervangen bij de bv hong nor niet , dus sleuf zeker een plus punt.

Ik had die alu ook al gezien en inderdaad het is een hoop geld maar voor dat geld heb je wel een compleet andere auto die (waarschijnlijk) (hopelijk) competatief zou zijn aan de 2de generatie sc auto`s...
En dan is 100 euries toch nog niet eens zo duur...

Die carbon had ik nog nooit gezien of wat over gelezen maar die ziet er echt gelikt uit! Wow wat een ding...

Ik weet dat de alu versie direct op het voor en achter gedeelte van de slash kan worden overgezet zonder enig aanpassen of iets dergelijks geldt dat ook voor de carbon versie???

Misschien een groeps aankoop van 1 van de 2 zodat we de verzendkosten en eventuele douane kosten kunnen delen en misschien wel een korting bij de verkoper kunnen bedwingen... :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back