Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is nou een gebruikt vxl velineon setje waard??
Dus esc vxl3s + velineon motor?

Het enige wat mist is het kleine ventilator stekkertje van de esc, die is van het (dunne rood/zwarte) draadje geknipt omdat deze niet paste op de ventilator die ik erop had (topcad). Alle andere draden en aansluitingen zin uiteraard 100%

Laatst bewerkt:
volgens mij 50 euro en er iets boven.
het is altijd wel raar.
zoon setje kost altijd bij de winkels adwiesprijs 250 euro. maar ze verkopen voor 150 ofzo.
bij toemen voor 135 dacht ik.
ik denk zelf 50 tot 80 euro.
maar zonder ventilator dus.
en met denk ik wel 70 90.
groeten .

ik denk maar me vxl setje te verkopen of me vxl motor te verkopen wat is die waard denk je??

groeten

wie weet trouwens wat een mooie vervanging van de vxl motor is wat voor ccc motortje past er op een regelaar van vxl 3s
welke motor.

en wat is een krachtige motor en snellere

Voila al de veranderingen zijn vandaag gedaan, diffs allemaal hervuld, middendiff gestoken, opening in asje dicht gemaakt, alle shocks hervuld, meer spacers tussen gestoken etc...

Auto voelt al anders aan :D

dit is wel heel erg ..............................
ben nu terug van vakantie kom ik op me kamer rol ik me chassis eff zat geen motor in.
lag nog los op me kastje.
maarnu als ik hem rol is dat zo zwaar
als ik hem een zetje geef gat die naar paar cm al stil staan .
waar kan dit aan liggen?

groetne chiel

Denk dat jezelf wel het antwoord kunt geven, iets loopt eraan, lager zit vast etc etc.

Zit maar 1 ding op, uit elkaar halen en kijken wat er fout zit.

Denk dat jezelf wel het antwoord kunt geven, iets loopt eraan, lager zit vast etc etc.

Zit maar 1 ding op, uit elkaar halen en kijken wat er fout zit.

nouja heb hem even los gemaakt dus zeg maar los onderdeel achterkant even apart van chassis
zotemerken rold die slecht.
volgens mij is het dat vet wat er in zit.
heb er zelf ooit ander vet in gedaan.
maar dnek dat dat niet helemal goed is geweest.

Lager controleren van het gedeelte wat slecht loopt en waarschijnlijk weet je dan al een stuk meer...

ik spuit altijd een klein beetje teflon vet op de Traxxas Ring Gear (TRA6879)
anderen die ik ken gebruiken daarvoor gewoon lager vet...

maar inderdaad wat hierboven al gezegd is.... openmaken en je weet een stuk meer!
Hoort (voor sommigen helaas) ook bij de hobby

Hoi ik ging net ff rijden ineens stoptie met ridden Maar kon nog gas geven ik dacht kut tandwielen naar de knopen dus ik moter mout eraf is mijn gearing note gebrokken ik heb nog een optional liggen 18-tooth pinion 54-tooth spur en er zat in een 13-tooth pinion 45-toothspur dus wat raden jullie aan om er niewe inte stoppen

Ik zou er wat punten, komma`s en hoofdletters inzetten...

Misschien een spellings controle op je tekst loslaten, misschien dat die er wat van vind.
Voor de rest snap ik er geen fuck van.
Al gezocht op het forum? Vertandingen en dergelijke is vaak genoeg besproken.

zoekt en gij zult vinden

Je hoeft je echt niet te verontschuldigen maar als je al wat meer inzet zou tonen in het zelf vinden van antwoorden dan gaat er een wereld voor je open.

Met die 18 tands pinion ga je harder maar heb je minder acceleratie (minder hard optrekken)
Ik heb het ook 1 keer eerder gehad dat mijn pinion afbrak.
Een haarscheurtje kan al genoeg zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back