Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo net. Ff gereden toen brak mijn onderarm rechts ik heb nog een links Lichen kan ik die er gwn op rechts in stopen of niet hoop het wel scheeld in de portomone

Ik had die alu ook al gezien en inderdaad het is een hoop geld maar voor dat geld heb je wel een compleet andere auto die (waarschijnlijk) (hopelijk) competatief zou zijn aan de 2de generatie sc auto`s...
En dan is 100 euries toch nog niet eens zo duur...

Die carbon had ik nog nooit gezien of wat over gelezen maar die ziet er echt gelikt uit! Wow wat een ding...

Ik weet dat de alu versie direct op het voor en achter gedeelte van de slash kan worden overgezet zonder enig aanpassen of iets dergelijks geldt dat ook voor de carbon versie???

Misschien een groeps aankoop van 1 van de 2 zodat we de verzendkosten en eventuele douane kosten kunnen delen en misschien wel een korting bij de verkoper kunnen bedwingen... :D

ik doe dan zowieso mee want dan word het idd gelijk veel aantrekkelijker

die carbon versie die komt samen met magnesium bulkheads enzo dus die past volledig op de standaard slash 4x4. En de conversie kost 169 dollar. Het is iets duurder dan de alu variant maar het lijkt zo direct uit de fabriek te komen als ie klaar is.

Team RC Engineering

de site van de fabrikant

Ik heb net even gekeken naar de verzendkosten en die zijn voor 1 chassis 60 dollar en voor 4 stuks 70 dollar. Dus als er meer geintresseerden zijn zeker interessant om te bekijken.

Een cooler voor op de motor bij het carbon chasis wordt wel lastig gezien de geringe ruimte die tussen de bovenplaat zit en de motor... :S

Daar heeft het alu chasis weer geen last van...

Daar ben ik nog steeds reuze benieuwd naar kerel...

Ben je dr dinsdag weer?

jup ik zal er proberen te zijn. Komt jullie voorraadkast mee? Heb nog wat dingetjes nodig eigenlijk om hem ff terug naar origineel te bouwen voor de wedstrijd de 28ste. Moet nog een en ander aanpassen aan het alu chassis.

Yups maar diff casings en dergelijke heeft Hans niet op voorraad :S
Die heb je toch gesloopt (lees aangepast) voor je alu chasis?

Ik zit nu op m`n werk maar bedenk me dat ik nog wel een diff casing voor voor heb liggen... daar is alleen 1 schroefgat dolgedraaid...

De bulkheads heb ik kapot gemaakt. Slashbasher had nog voor voor, maar voor achter moet ik nog ff ergens snel vandaan toveren. Het lastige is dat ik bij mijn lokale hobbyshop ik geen stap meer binnen wil zetten.

ik doe dan zowieso mee want dan word het idd gelijk veel aantrekkelijker

die carbon versie die komt samen met magnesium bulkheads enzo dus die past volledig op de standaard slash 4x4. En de conversie kost 169 dollar. Het is iets duurder dan de alu variant maar het lijkt zo direct uit de fabriek te komen als ie klaar is.

Team RC Engineering

de site van de fabrikant

Ik ben ook geintresseerd, voor welke gaan jullie?

Een cooler voor op de motor bij het carbon chasis wordt wel lastig gezien de geringe ruimte die tussen de bovenplaat zit en de motor... :S

Daar heeft het alu chasis weer geen last van...

Daarom heb ik em hier ook gepost zodat iedereen zijn mening kan geven welke nou beter zou zijn om te racen of bashen. Qua rijeigenschappen denk ik dat het elkaar niet veel misloopt maar in praktische dingen misschien weer wel. Dus kom maar op met het commentaar. :p

Nee man, dat betekent dat je zelf wat meer zoekwerk moet verrichten waag ik aan te nemen :).

AH boter is trouwens erg goed, om op te eten.

nee maar ik ben op vakatnei en hier is een winkeltje in de buurt van ongeveer 40 km verder
komken we langs als ik naar rome ga.
en ik ben op vkantie en dit is eigelijk het engige wat ik een beetje kan volgens op het forum
want via google enzo is allemaal gebokeert:S

stomme netwerk beheerders daar.
we wil me vertellen wat ik nodig kan hebben of gebruiken

asjeblieft wil best zelf zoeken maar dat gaat eigelijk niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back