doe ik al die moeite om het zelf te maken en jullie kopen het gewoon! flauw hoor

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik had die alu ook al gezien en inderdaad het is een hoop geld maar voor dat geld heb je wel een compleet andere auto die (waarschijnlijk) (hopelijk) competatief zou zijn aan de 2de generatie sc auto`s...
En dan is 100 euries toch nog niet eens zo duur...
Die carbon had ik nog nooit gezien of wat over gelezen maar die ziet er echt gelikt uit! Wow wat een ding...
Ik weet dat de alu versie direct op het voor en achter gedeelte van de slash kan worden overgezet zonder enig aanpassen of iets dergelijks geldt dat ook voor de carbon versie???
Misschien een groeps aankoop van 1 van de 2 zodat we de verzendkosten en eventuele douane kosten kunnen delen en misschien wel een korting bij de verkoper kunnen bedwingen...![]()
doe ik al die moeite om het zelf te maken en jullie kopen het gewoon! flauw hoor![]()
Daar ben ik nog steeds reuze benieuwd naar kerel...
Ben je dr dinsdag weer?
Daar ben ik nog steeds reuze benieuwd naar kerel...
Ben je dr dinsdag weer?
ik doe dan zowieso mee want dan word het idd gelijk veel aantrekkelijker
die carbon versie die komt samen met magnesium bulkheads enzo dus die past volledig op de standaard slash 4x4. En de conversie kost 169 dollar. Het is iets duurder dan de alu variant maar het lijkt zo direct uit de fabriek te komen als ie klaar is.
Team RC Engineering
de site van de fabrikant
Een cooler voor op de motor bij het carbon chasis wordt wel lastig gezien de geringe ruimte die tussen de bovenplaat zit en de motor... :S
Daar heeft het alu chasis weer geen last van...
Ik zou er een brok margarine in stoppen.