motorsports
Forum veteraan
Tsja of het. " parachute" verhaal ook opgaat in de praktijk?....
Ben benieuwd
Ben benieuwd

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
hallo,
heb gister me nieuwe kap binnen de proline flo-tek net als WishiejNu zit er natuurlijk reclame bij en zag ik dat proline de Power Stroke Shocks
verkoopt en was benieuwt of iemand hier mee rijdt en/of het wat is?
Als je niet tevreden bent over je shocks (en dat kan ik me voorstellen, is het slechtste onderdeel van een standaard Slash)en zag ik dat proline de Power Stroke Shocks
........Dan kan je ook eens kijken naar de bigbore shocks......
De 24e sept bij mvb, over 2 weken moet ik werkendie ga ik met 2 weken zien. hahaha nog stickers?
De 24e sept bij mvb, over 2 weken moet ik werkenellende.
Ja ik heb nog een hoop stikkers liggen, de lampen ga ik er in ieder geval opplakken, zit nog wel te twijfelen over de grill en andere stickers. Vind die clean look wel wat hebben.
Oh ja, de ramen die je nu ziet zijn nog de afplakstickers^^, maar die ga ik wit spuiten denk ik.
look wel wat hebben.
Oh ja, de ramen die je nu ziet zijn nog de afplakstickers^^, maar die ga ik wit spuiten denk ik.
Ik zou ze transparant laten of een beetje tinten met smoke. Ik denk dat dat veel mooier staat.
Ja misschien hebben jullie wel gelijk. Heb net t folie erafgetrokken en ziet er zo ook best wel goed uit. (gewoon transparant).
Binnenkort mn slash ff uit elkaar en shock guards eropzetten, als ik ze binnen heb. Ik vermoed dat ze best wel bruut staan![]()
Binnenkort mn slash ff uit elkaar en shock guards eropzetten, als ik ze binnen heb. Ik vermoed dat ze best wel bruut staan![]()
uiteraardkan je daar eens een foto van maken?
ben wel benieuwd![]()