Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo,

heb gister me nieuwe kap binnen de proline flo-tek net als Wishiej ;) Nu zit er natuurlijk reclame bij en zag ik dat proline de Power Stroke Shocks
verkoopt en was benieuwt of iemand hier mee rijdt en/of het wat is?

Ik heb ze op mijn Stampede erop zitten. Zijn prima shocks, alleen wel erg duur en geven voor mij geen meerwaarde, ik zou ze niet nog een keer kopen. Gelukkig heb ik geen lekkage.

en zag ik dat proline de Power Stroke Shocks
Als je niet tevreden bent over je shocks (en dat kan ik me voorstellen, is het slechtste onderdeel van een standaard Slash)
Dan kan je ook eens kijken naar de bigbore shocks. Die hebben een alu body in titanium schachten. Die zijn echt lekker soepel en lekken niet. Ik heb ze al een paar jaar voor mijn beide Slashes en nooit gezeur mee. Zijn wel prijzig maar een stuk goedkoper dan de Prolines. D'r zijn hier ook een aantal mensen met Losi shocks, geen idee of dat beter is of niet maar daar hoor ik ook goede geluiden over.

Voordeel van de losi shocks zijn: Geen caps, geen bladders en net ietsjes langer waardoor je wat meer droop kunt instellen. Qua soepelheid zijn ze vrijwel gelijk aan de big bores.

Ik wel en Roytje ook dus problem solved...

Keb wel de Losi springs besteld in 3 verschillende diktes om daarmee een beetje te experimenteren :D

gelukkig voor jou heb ik ze nog niet haha! Ik moet de losi shock rijders dus proberen belachelijk te maken met de standaard plastic shocks :D

Laatst bewerkt:
Toch even mijn eerste zelfgespoten body showen:D

Klik
img1961s.th.jpg

die ga ik met 2 weken zien. hahaha nog stickers?
De 24e sept bij mvb, over 2 weken moet ik werken:( ellende.

Ja ik heb nog een hoop stikkers liggen, de lampen ga ik er in ieder geval opplakken, zit nog wel te twijfelen over de grill en andere stickers. Vind die clean look wel wat hebben.
Oh ja, de ramen die je nu ziet zijn nog de afplakstickers^^, maar die ga ik wit spuiten denk ik.

Laatst bewerkt:
De 24e sept bij mvb, over 2 weken moet ik werken:( ellende.

Ja ik heb nog een hoop stikkers liggen, de lampen ga ik er in ieder geval opplakken, zit nog wel te twijfelen over de grill en andere stickers. Vind die clean look wel wat hebben.
Oh ja, de ramen die je nu ziet zijn nog de afplakstickers^^, maar die ga ik wit spuiten denk ik.

Jammer dat je er de 28ste niet bij bent man.
Ik zou de ramen transparant laten, mij lijkt wit niet zo heel mooi...
but thats my opinion ;)

Ik ben er wel bij de 28ste en ik ben mijn slash daarvoor weer terug aan het bouwen naar origineel (omdat mn alu chassis nog niet perfect is). Zie hier een goed gebruikte slash....potverdriedubbeltjes wat issie mooi :)

foto0439q.jpg

Ik zou ze transparant laten of een beetje tinten met smoke. Ik denk dat dat veel mooier staat.

Ja misschien hebben jullie wel gelijk. Heb net t folie erafgetrokken en ziet er zo ook best wel goed uit. (gewoon transparant).

Binnenkort mn slash ff uit elkaar en shock guards eropzetten, als ik ze binnen heb. Ik vermoed dat ze best wel bruut staan:D

Ja misschien hebben jullie wel gelijk. Heb net t folie erafgetrokken en ziet er zo ook best wel goed uit. (gewoon transparant).

Binnenkort mn slash ff uit elkaar en shock guards eropzetten, als ik ze binnen heb. Ik vermoed dat ze best wel bruut staan:D

Heb jij toevallig een traxxas onderdeelnummer van deze dingen?
ze staan best bruut op een slash 4x4, heb er al eens een plaatje van gezien ergens :D

EDIT nevermind, found it; TRX6732 & TRX6733 :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back