Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
ben toch benieuwt wat er bij mij dan nog inzit,ik heb zoiets als die echt kapot gaat ga ik hem helemaal uit elkaar halen.
maarja het blijft voorlopig alleen bij een paar wiellagers en af en toe is een gebroken wielasje.
voor de rest heb ik er alle kinderziektes eruit gedremeld en dat werkt voor mij perfect.

Ik weet het is moeilijk voor je maar neem toch eens de moeite om je diffs bij te vullen.
Het is een wereld van verschil wat je ten goede komt op de baan!

ja klopt ik weet het,dat ga ik vd week maar eens doen dan.
heb afgelopen tijd weinig zin en tijd gehad omdat ik me vijver maar eens heb afgemaakt.
en ga vd week op die andere wagen de orginele shocks monteren om te kijken of dat het beter gaat.
en als dat beter gaat dan kan ik de tijd nemen om de slash uit elkaar te halen en hem eens helemaal op te knappen zodat die weer nieuw is.
alleen moet het dan niet regenen in vlijmen want dan kan ik niet mee doen als die nog uit elkaar ligt.

:rolling:nee dat heb ik al een keer gedaan,en die heb ik tot nu toe alleen aan de buitenkant schoongemaakt en er nog niet eens ingekeken.
:idea:mmm die kan ik er natuurlijk erzo weer inzetten want die zien er nog nieuw uit.
of zal ik ze toch maar eens open maken?

:rolling:nee dat heb ik al een keer gedaan,en die heb ik tot nu toe alleen aan de buitenkant schoongemaakt en er nog niet eens ingekeken.
:idea:mmm die kan ik er natuurlijk erzo weer inzetten want die zien er nog nieuw uit.
of zal ik ze toch maar eens open maken?
Neej ik zou t niet doen, alleen maar ellende. En als hij er aan de buitenkant nog goed uitziet dan is ie van binnen ook nog wel goed.

Chiel,

Er hoeft maar 1 van de 2 partijen te stoppen om een eind aan deze onzin te maken.
Wees de wijste.

Ondergrond: Klei
Proline calibers M2 rondom of calibers achter en Proline dogbone voor...

Ik rij met M2 omdat ik vind dat de M4 (softere compount/meer grip) te hard slijten en ik geen geld boompje in me tuin heb staan

Ik rij met M2 omdat ik vind dat de M4 (softere compount/meer grip) te hard slijten en ik geen geld boompje in me tuin heb staan

haha, :D. Ik neem ook altijd M2 om dezelfde reden.

@ cedric: in welke hoedanigheid of ondergrond?

Om te bashen rijdt ik op:
gemengde ondergrond: HPI Trepador belted, een Blitz band met belt die dus geen last heeft van balooning. Goede grip op straat (klinkers en aslfalt), rotsgrond, klei, bosgrond etc

Nat zand, droog zand, losse aarde en stof: Proline Gladiator M2 2.2 en 2.2/3.0

Straat (asfalt): Ofna street tire belted (met groef) en Slicks belted (glad), beide op buggy wielen.

Ik rij geen circuits.

haha, :D. Ik neem ook altijd M2 om dezelfde reden.

@ cedric: in welke hoedanigheid of ondergrond?

Om te bashen rijdt ik op:
gemengde ondergrond: HPI Trepador belted, een Blitz band met een onrekbare strip in het loopvlak verwerkt die dus geen last heeft van balooning. Goed grip op straat, klei, bosgrond etc

Nat zand, droog zand, losse aarde en stof: Proline Gladiator M2 2.2 en 2.2/3.0

Straat (asfalt): Ofna street tire belted (met groef) en Slicks belted (glad), beide op buggy wielen.

Ik rij geen circuits.

Chiel,

Er hoeft maar 1 van de 2 partijen te stoppen om een eind aan deze onzin te maken.
Wees de wijste.

Neemt niet weg dat er al meerdere topics zijn waar meneer aangesproken wordt op z'n taalgebruik en algehele bejeggening. Z'n laatste post in dit topic spreekt i.m.o. boekdelen...

Neemt niet weg dat er al meerdere topics zijn waar meneer aangesproken wordt op z'n taalgebruik en algehele bejeggening. Z'n laatste post in dit topic spreekt i.m.o. boekdelen...

Klopt, daarom spreek ik Chiel er ook op aan. Hij is 15.

als je het gevoel krijgt dat je in de hoek geduwd wordt,begint iedereen snel te krijsen.
de 1 heeft het wat sneller als een ander,dus het beste is om zoiets te negeren,hoe irritant het ook kan zijn.

Tja...Gelijk +1 enzo!!

Laat de mods dit geneuzel met dergelijke personen maar oplossen. En dat is hoe het ook zou moeten gebeuren (maar dan ook gebeuren) Ik kan er alleen niet tegen er er termen/ziektes worden gebruikt die kwetsend kunnen zijn. (heb gvd en k***** voorbij zien komen) Dus na een paar keer iets dergelijks lezen van 1 en dezelfde gebruiker reageer ik....... Niet alleen omdat zoiets mij schokt, maar wellicht ook andere gebruikers

Niemand kan mij overigens wijs maken dat genoemde termen (binnen de 2 jaar dat ik als gebruiker op dit forum actief ben) ineens WEL getolereerd worden. Dus ook voor de Mods is het blijkbaar vakantie tijd...;) Met alle respect voor hun Job!

Laatst bewerkt:
hallo,

heb gister me nieuwe kap binnen de proline flo-tek net als Wishiej ;) Nu zit er natuurlijk reclame bij en zag ik dat proline de Power Stroke Shocks
verkoopt en was benieuwt of iemand hier mee rijdt en/of het wat is?

ik hoop dat het dinsdag mooi weer is dan heb ik hem ook de proline flo tech:D
wordt weer een monsterlijke body,alleen weet nog niet voor welke wagen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back