Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Baja kap Gulf theme (custom design)
Baja kap Martini theme (custom design)
Sc10 kap Lucasoil (originele stickers, zelfbouw)
4x4 kap Amsoil (meegeleverd 4x4)
4x4 kap RedBull racing, Valvoline of Mobil1 (custom design)
GOED! Historisch verantwoorde en mooie kleuren, ben benieuwd.
Wat de laatste kap betreft: kies de Valvoline! Ook stoere kleuren (en zelf zou ik liever Valvoline drinken dan Red Bull).

Mij ook. Vooralsnog is dit de planning:

Baja kap Gulf theme (custom design)
Baja kap Martini theme (custom design)
Sc10 kap Lucasoil (originele stickers, zelfbouw)
4x4 kap Amsoil (meegeleverd 4x4)
4x4 kap RedBull racing, Valvoline of Mobil1 (custom design)

Overigens zijn ze van plan alle thema's voor alle kappen te maken dus jullie kunnen ze straks voor je eigen kap op ebay bestellen! (behalve de Red Bull want die is heel strak copyright protected)

Geld teveel? :mrgreen:

Bij een strakke kap hoort wel een strakke spuit beurt he ;) als je zoveel kappen neemt zou ik de mooiste uitkiezen en die door een pro spuiter laten spuiten.. Show kappie is altijd mooi, mijn show kap doet het zelfs bij het vrouwelijk volk goed, haha. 1 vroeg zelfs of ze hem mocht hebben... dacht het niet :mrgreen:

Nee geen geld te veel, eerder te weinig. Die kappen zijn gelukkig niet zo duur. En verf haal ik gewoon bij de Karwei. De grap is dat alle designs gebaseerd zijn op 1 (of hoogstens 2) basiskleuren die in z'n geheel in de kap gaan (kwast!) met dan de stickers eroverheen. Heel simpel en weinig werk.
Enne... classics, mijn ding qua racen.

Over die Vavoline, was ook mijn favoriet maar kan ook die Red Bull aanbieding niet laten liggen aangezien die zo lastig te krijgen zijn en mij heel erg naar de Dakar doen denken (Slash=voor mij Dakar gevoel)
Dus er moettoch nog een kap bij komen vrees is aangezien ik m'n overgebleven 4x4 kap al aan RCW beloofd heb :D
Maar ik heb al een idee geloof ik...

manta??????

Je weet waarom lexan kappen gespoten worden en dat dat ook met speciale verf is? Wat voor verf ga je halen als ik vragen mag?

Maar waarom zoveel kappen? Ik heb voor elke auto 1 kap en 1 show kap waar ik geen auto meer voor heb :lol: . Als je geld teveel had zou ik het nog wel snappen maar is 1 rag kap en 1 mooi gespoten kap niet veel leuker als 5 kappen? Of zijn die kappen maar 5 dollar per stuk?:mrgreen:

(Slash=voor mij Dakar gevoel)

Ik heb Pro-Line gemaild met de vraag of er een Hummer body voor de Slash komt ala de Robby Gordon uitvoering, als het goed is komt er een Hummer body. Ze wachten nu tot de licentie geregeld is was het antwoord dus als dat het geval is dan komt het Dakar gevoel helemaal goed.

Hmmm hummer. Dat weet ik nog zo net niet hoor. Vind het brouwsel waar ie mee rondrijdt in de Dakar nou niet echt mooi te noemen. En vind 'm ook niet echt in de Dakar thuis horen alhoewel hij natuurlijk wel alles raced wat offroad is...
Ik denk toch meer aan een VW/BMW (geen Japanse merken bah) Het mooiste vind ik nog die racevrachtwagens.
Een Humvee vind ik dan wel weer gaaf.
@ Xyzyx Ik heb straks (als ik 1 Slash verkoop) 2 Slash4x4's en een 2WD Waarvan slechts 1 4x4 de standaard kap heeft. Vond dat ik er wel een paar bij mocht hebben dan, tenminste, als jij het goed vind hoor ;)

Ik heb Pro-Line gemaild met de vraag of er een Hummer body voor de Slash komt ala de Robby Gordon uitvoering, als het goed is komt er een Hummer body. Ze wachten nu tot de licentie geregeld is was het antwoord dus als dat het geval is dan komt het Dakar gevoel helemaal goed.

raar dat proline die kap gaat doen..
jconcepts heeft een "samenwerkingsverband" met monster energy, kijk maar naar die BAJR kap van hun.
die BAJR kap is gebaseerd op een door monster gebouwde sandrail
Monsterenergy is sponsor van robby gordon
je zou verwachten dat jconcepts hun verband met monster zouden uitbreiden o.i.d

RobbyGordon_wTruck.jpg

raar dat proline die kap gaat doen..
jconcepts heeft een "samenwerkingsverband" met monster energy, kijk maar naar die BAJR kap van hun.
die BAJR kap is gebaseerd op een door monster gebouwde sandrail
Monsterenergy is sponsor van robby gordon
je zou verwachten dat jconcepts hun verband met monster zouden uitbreiden o.i.d

Ok, dat zou kunnen betekenen dat de licensie niet gaat rondkomen, volgens het bericht hangt het daar voornamelijk vanaf. Of misschien komt er dan alleen een blanco kap zonder stickers (of fantasieset).

Gave foto, ik had eigenlijk meer de "huif" versie in gedachten.

Even een moment van zwakte en beperkte concentratie. Verloor daardoor mijn zelfbeheersing en voilá, een Greg Adler edition besteld...
Kan ik weer uitzien naar de volgende rallycup..

Even een moment van zwakte en beperkte concentratie. Verloor daardoor mijn zelfbeheersing en voilá, een Greg Adler edition besteld...
Kan ik weer uitzien naar de volgende rallycup..

als je dan maar niet met die kap ga rijden, want dat doe ik al..;)

dan kunnen de baanzetters ze niet uit elkaar houden whooohooo

Laatst bewerkt:
als je dan maar niet met die kap ga rijden, want dat doe ik al..;)

dan kunnen de baanzetters ze niet uit elkaar houden whooohooo

Als baan inzetter laat ik beiden niet liggen. Of de rijders de auto's uit elkaar kunnen houden...tja..

Voordeel van een custom body....;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back