Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
suc6.... 3 minuten voor tijd betaal je 10 keer zoveel
?? Is voor US $203.50 weg gedaan, volgens mij stond hij op $201 toen ik hem hier neer zat.

Nja, ik dacht dat er wellicht geïnteresseerde waren. Of hij naar NL shipt weet ik niet. Vaak staat er alleen US, ik stuur evengoed altijd een berichtje en heel vaak zijn ze wel bereid naar NL te versturen (niet geschoten is altijd mis).

?? Is voor US $203.50 weg gedaan, volgens mij stond hij op $201 toen ik hem hier neer zat.

Google eens op het "snipen" van eBay veilingen. Ben er inmiddels een ster in. Het wordt niet altijd gewaardeerd, maar het is een leuk spel. Stuur me een PM als je er meer over wil weten

Hoe kun je een ster zijn in aftellen en op het laatste moment op enter drukken? Want meer is het feitelijk niet?

En inmiddels heeft E-Bay daar een oplossing op namelijk dat je een maximum bedrag in kan vullen en totdat iemand daar overheen gaat verhoogd ebay steeds automatisch jouw bod wanneer er geboden wordt...

wat ik me afvraag is waarom de blauwe "aandrijfschacht", die van voor naar achter een halve centimeter "te" kort is.

aan de achterant is de drivehub van metaal en aan de voorkant is deze plastic.
ik ben bang dat als de aandrijfschacht helemaal naar achteren zit, deze dan maar voor de helft over de plastic drivehub aan de voorkant zit.
dit kan dan wel een teer puntje worden in de driveline..
ja en ? het zit geborgd met een inbus op de aandrijfas, kan geen kant op , en de plastic bus aan de voorzijde is ook niet zo erg , zit er gelijk een "breek" punt in als er iets fout gaat, draai je niet gelijk je as aan gort of meer.
.

Laatst bewerkt:
wat ik me afvraag is waarom de blauwe "aandrijfschacht", die van voor naar achter een halve centimeter "te" kort is.

aan de achterant is de drivehub van metaal en aan de voorkant is deze plastic.
ik ben bang dat als de aandrijfschacht helemaal naar achteren zit, deze dan maar voor de helft over de plastic drivehub aan de voorkant zit.
dit kan dan wel een teer puntje worden in de driveline..

het is wel simpel op te lossen dmv de schacht naar voren te duwen en dan een krimpkousje over de achter drivehub te doen.. maar ik wil eigenlijk wel het idee weten achter de lengte van de aandrijfschacht..

dat plastic deel waar jij het over hebt is bij sommigen natuurlijk al kapot gegaan. Mijn idee waarom dat die as te kort is is dat ik denk dat het om de flex van het chassis op de vangen is. De voorste, plastic meenemer, zal idd als eerste kapot gaan in dat geval. Ik weet niet precies hoe het bij de slash in elkaar zit maar misschien kan je een veertje monteren om de ijzeren meenemer die de as naar voren duwt geheel over het plastic gedeelte heen. De as zal dan toch nog altijd kunnen bewegen bij flex in het chassis maar pakt wel over de gehele lengte van het plastic meenemertje.

dat plastic deel waar jij het over hebt is bij sommigen natuurlijk al kapot gegaan. .

gehoord? gezien? youtube? amerikanen?,zoals gezegd heb nu aardig wat lopen knallen met de slash in de sneeuw,zand,regen modder heuvels ect ect , geen centje pijn qwa andrijfas, tuurlijk alles kan kapot.

btw de as zit bij mij in de gehele plastik meenemer en aan de andere zijde ongeveer 2mm niet , dus misschien heb je een fabricage fout?

gehoord? gezien? youtube? amerikanen?,zoals gezegd heb nu aardig wat lopen knallen met de slash in de sneeuw,zand,regen modder heuvels ect ect , geen centje pijn qwa andrijfas, tuurlijk alles kan kapot.

btw de as zit bij mij in de gehele plastik meenemer en aan de andere zijde ongeveer 2mm niet , dus misschien heb je een fabricage fout?

amerikanen:) als je hem toch breekt...er is een stalen versie van de verkrijgen (6888x) of je kunt dit doen:

http://i34.photobucket.com/albums/d108/firesprink281/100_1179.jpg

(met de onderdelen vernoemt halverwege deze pagina

Busted Front Drive Hub.. why Traxxas Why - Traxxas Online Community

ja en ? het zit geborgd met een inbus op de aandrijfas, kan geen kant op ,
.

ik weet niet waar jij het over hebt. maar de blauwe "aandrijfschacht"
waar ik het over hebt zit nergens geborgd met een inbus

btw de as zit bij mij in de gehele plastic meenemer en aan de andere zijde ongeveer 2mm niet , dus misschien heb je een fabricage fout?

van de 4 slashes die ik gezien heb, hebben ze het allemaal. het is geen fabricage fout.
het is echt 4 a 5 mm, misschien dat het te maken heeft met het optionele diff wat geïnstalleerd kan worden.

drivehubmod.jpg

zojuist een plastic pen gedemonteerd ( zie het groen ). er een stukje van 4mm afgesneden, deze over de steel drivehub van de achterkant geschoven, zodat de blauwe aandrijfstang nu helemaal over de voorste plastic drivehub geschoven word.

als het al een probleem was, dan is het er nu niet meer..

Waarom heb je het gedaan, had je er een probleem mee? Er werd al gezegd dat het stukje misschien de flex van het chassis opvangt, nu kan dat niet meer als dat het geval was en krijg je dus extra spanningen in het materiaal.

Lijkt me ook dat traxxas, niet zon ontwerpfout zou kunnen maken....
Daar zijn ze veel te slim voor.... En traxxas en flex, das 1 woord, hoe denk je anders dat die wagens alles overleven???? Maar ga eens trekken en duwen aan je chassis, dan zie je toch direct wat het doet ???

Hé mooie oplossing man! Best vreemd dat de meenemer aan de voorkant van plastic is nu is het een stuk sterker geworden. p.s. heb je die groeps foto's nog?

zojuist maar even een proline hardcore body besteld voor mijn 4x4.
en dan er een mooie unieke kap van maken ( met behulp van een paar handige vrienden )
getattachmentoa.jpg

Laatst bewerkt:
Handige vrienden zeg.
Wel leuk dat het stickers zijn.
Dan kan je nog eens van sponsor wisselen in de toekomst, als er bv. een ranjamerk heel populair wordt.
De stickers moet je trouwens wel secuur aanbrengen, met behulp van een feun en zo.

Velg afmetingen

Hallo,
In afwachting op de postbode, ben ik al een beetje aan het rond struinen naar bandjes voor Den Haag
Wat zijn de minimale afmetingen van de velgen waar ik rekening mee moet houden? Zou iemand mij de maten door kunnen geven? Alvast bedankt

Laatst bewerkt:
bricks bij Gouda was je er niet bij volgens mij gaan we naar den haag???????
lol
en de banden zijn 2,2 met 3,0 of je neemt ze kompleet met velg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back