Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sterk punt, max. 5 trays per zending? = $ 27.86/stuk is ongeveer 20 euro + 7,- verzenden in NL = 27 euro

Laatst bewerkt:
Sterk punt, max. 5 trays per zending?

mjaw , ik dacht dat de grens bij de 50-75 euro lag zonder invoertax e.d

maar daar kan je niet van op aan, zeker niet als het via UPS binnen komt.(ligt er ook wat voor een dag de ambtenaar heeft:mrgreen:).

dus met 5 tray's is het net niet.

maar ik heb wel belangstelling.

of evt deze :

http://www.prolineracing.com/products/Undertray-423-35.html

ziet er ook mooi uit , soort "bak" idee, denk dat het misschien wel een "vergaarbak" wordt voor de evt rommel wat toch nog binnen komt, en wat zwakker omdat het aan de onderzijde zit?

Laatst bewerkt:
Misschien kan ik wel wat regelen.
22,50 euro per stuk. Voor a.s. maandag bestellen. 2e week Maart af te halen. Alleen als er 10 gaan. (ik neem er alvast 2)

Laatst bewerkt:
Ik heb ook nog 1 plekje over voor een Slash 4x4 wegens een uitvaller. Slash =325 euro. deadline 1 febr. :)

Laatst bewerkt:
Ik zie zo'n overtray wel zitten hoor...laat maar weten of het lukt.:mrgreen:

Helaas is er ( volgens mij) nog geen undertray beschikbaar voor de 4x4. Maar de door Q geposte link geeft het idee wel goed weer.
Met een dergelijke undertray en overtray lijkt het me (geen ervaring mee hoor) dat het chassic lekker bulletproof bescherm is..

Laatst bewerkt:
Nah, zo'n tray weegt toch niks, is gewoon zelfde dunne plastic als de kap. Lijkt me dat je met een overtray toch geen undertray meer nodig hebt? Die undertray is toch meer voor de mooigheid...

is er ergens een webshop in NL waar ik lagertjes per stuk in mijn mandje kan doen?

er zitten 9 verschillende afmetingen aan lagers in de 4x4
Wat zijn de lagers van de wielassen? Dezelfde 11x5x4 als van de 2WD? De afwijkende maten zijn van de diffs neem ik aan? De aslagers zijn het snelst aan vervanging toe lijkt me (met al dat vocht en rotzooi waar ze aan bloodgsteld worden)

Als een evt. undertray goed passend is, lijkt het me dat deze wel degelijk nuttig is. Bv. bescherming van de servo en de driveshaft die aan de onderkant uit het chassis steekt..

Maar natuurlijk ook voor de mooi;)

@Murky: Voor zover ik weet zijn lagers wel "per stuk" te koop bij de LHS;)

@Leonardo: Goed he...(zelfspot)

Laatst bewerkt:
denk dat de undertray beter is ,waarom?:

de electronica kan nog wel goed ventileren aan de bovenkant, evt de ramen eruit aan de zijkant en horregaas erin maken, staat mooi, houdt ook grof vuil buiten en geeft koeling,de meeste rommel komt via de onderkant en zijkant binnen, die undertray houdt dit tegen vooral bij de voorwielen en zijkanten lijkt me, enig puntje is hoe ver hij door loopt naar de binnenzijde kap , is die opening te groot komt er nog rommel binnen, te dicht bij en je krijgt dat hij gaat schuren, maar dat kan je zelf trimmen.

ik denk dat ik de undertray ga proberen,staan nog een paar kappen op de lijst voor de e-revo 1/16 en de slash 4x4.
:cool:
nog iemand ideeén??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back