Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
of gewoon minder gas geven?

ps: je hebt de slipper losser gedraait om de acceleratie te verminderen?
dat is toch vergelijkbaar met veel gas geven in een normale auto, en dan het versnellen regelen met de koppeling. (ofwel, de koppeling erg snel verslijten, of zelfs verbranden.)

of gewoon minder gas geven?

ps: je hebt de slipper losser gedraait om de acceleratie te verminderen?
dat is toch vergelijkbaar met veel gas geven in een normale auto, en dan het versnellen regelen met de koppeling. (ofwel, de koppeling erg snel verslijten, of zelfs verbranden.)

dat deed ik om een beetje te voorkomen dat ik niet met een wheelie op mijn dak zou belanden

is de wegligging dan zo belabberd van de 4x4? :( (Krijg mijne als het goed is deze week)
Je rijdt toch ook met het standaard VXL setje? de 4x2 Slash begon ook wel op te stijgen bij een hoge snelheid, maar blijft onder acceleratie normaal gesproken toch vrij stabiel.

is de wegligging dan zo belabberd van de 4x4? :( (Krijg mijne als het goed is deze week)
Je rijdt toch ook met het standaard VXL setje? de 4x2 Slash begon ook wel op te stijgen bij een hoge snelheid, maar blijft onder acceleratie normaal gesproken toch vrij stabiel.

ding heeft prima wegligging.
alleen ik vind het geen rijden met 3s lipo op het standaard vxl setje.
je kan niks doen als alleen maar vol gas recht uit.. beetje saai als je dat 3 keer gedaan heb.
leuk om te zien hoor, een slash met 80km/u voorbij zien razen..
maar geef mij maar een leuk circuit..

Ik kan met dat heel goed voorstellen. Een revo op 6s is ook "to-much". Leuk om te imponeren, maar niet echt effectief op een circuit.

ik snap hem nog steeds niet helemaal... wat is er mis met het gashendeltje gewoon iets minder ver trekken? alleen maar omdat het onbenullig hard kan, hoeft het toch niet altijd?
of zit ik hier nu een denkfout te maken? (rijdt zelf alleenmaar op 3s lipo's.. (nouja, 6s in de ERBE) en vrijwel alleenmaar op een circuit eigenlijk. )
Ok, je kunt toch neit voluit op een circuit. maar op het lange rechte stuk is het verschil tussen 2s en 3s wel merkbaar. (op de rest van het circuit niet)

Heb je trouwens de PE? (met middendiff bedoel ik)
kan je verzekeren dat dat heel veel uit maakt met het ondersturen. :)

het was met de RTR op 15/54 vertanding , standaard vxl setje
ik ben gewend om op circuit te rijden met 2cell lipo.
dan probeer je ideale lijnen te rijden, jumps te timen e.d.

als je dan voor het eerst eens rijd met een 3s lipo is het gewoon to much.
3s lipo is te veel vermogen om goed getimed te kunnen rijden.
te veel wielspin e.d.

een rondje op een circuit met 2s lipo is denk ik sneller dan het zelfde rondje met de zelfde auto/bestuurder op 3s

het was met de RTR op 15/54 vertanding , standaard vxl setje
ik ben gewend om op circuit te rijden met 2cell lipo.
dan probeer je ideale lijnen te rijden, jumps te timen e.d.

als je dan voor het eerst eens rijd met een 3s lipo is het gewoon to much.
3s lipo is te veel vermogen om goed getimed te kunnen rijden.
te veel wielspin e.d.

een rondje op een circuit met 2s lipo is denk ik sneller dan het zelfde rondje met de zelfde auto/bestuurder op 3s

Moeten we definitief eens proberen. :) zou maar zo kunnen hoor. hoewel, ik denk dat het ook aan de bestuurder ligt.

alternatief under-over tray :

Hema douche muts de luxe:mrgreen:

ik weet hij is al een keer bij de 2wd voorbij gekomen , maar voor €2,25 om te proberen , zo dadelijk even door de bagger heen crossen.

DSC08527.jpg

DSC08522.jpg

DSC08523.jpg

DSC08525.jpg

DSC08524.jpg

Laatst bewerkt:
alternatief under-over tray :

Hema douche muts de luxe:mrgreen:

ik weet hij is al een keer bij de 2wd voorbij gekomen , maar voor €2,25 om te proberen , zo dadelijk even door de bagger heen crossen.

DSC08527.jpg

DSC08522.jpg

DSC08523.jpg

DSC08525.jpg

DSC08524.jpg
Had je d'r eigenlijk 2 moeten kopen, had je oonk nog een ondertray kunnen maken, wordt je onderkant niet vies.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back