Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb zojuist mijn goosebumps binnen gekregen. Nu zit daar nog een extra insert(je) bij. Zie foto. Wat moet ik daarmee doen?

cimg0068s.jpg
[/URL]

Laatst bewerkt:
Thnx, ik heb de bijbehorende Jconcepts als op de foto erbij. heb de extra insert dus niet nodig.
Is er nog een handig trukje om de banden te verlijmen? Bij mijn truggy banden lukt het gied met een isolatie tape om het loopvlak te doen, zodat de band wat strakker op de velg komt. Is dat voor deze "kleine" bandjes ook de manier, of kan het nog handiger?

postbode elastiekjes. werkt perfect. :) (en hele dunne secondenlijm voor banden)

teminste, dat is hoe ik tot nu toe altijd m'n banden verlijmd heb, en het werkt erg goed.)

Je gaat dus met de 4x4 rijden bij de volgende rallycup wedstrijd?
(zit er zelf nog steeds mee om mee te doen met m'n ERBE en m'n Rally autotje.

waarom zijn die nieuwe traxxas 4x4 velgen nog niet los te krijgen :sad:
dat vind ik de mooiste die er zijn.. en wil wel mijn eigen bandjes erop lijmen

eens kijken of de 4x4 met een vintage kap kan rijden:p

edit:
Fiat 650 Off-road 4x4, weer een leuk projektje, het begin:

DSC08546.jpg

Laatst bewerkt:
Model is een Fiat 650 berlina, tis wel een oudje qwa model als bouwjaar kap, deze werd me aangeboden ivm ander fiatjes die ik heb modellen 500/600/Abarth1000TC in de diverse schalen en zelfs in de 1/4 schaal.Het is wel van Italiaanse komaf, welke fabrikant ?? geen idee.

Lijkt me wel gaaf en de wielbasis is perfekt, de schaal van de kap is 1/8 maar goed voor het 1/10 slash chassis.Nog even uitvogelen van de rijhoogt ivm inveren e.d, maar dat gaat wel goed komen.

BTW , ben toch wel een liefhebber van Vintage , dus er komt ook nog een VW Baja bug aan voor zowel de 1/10 als de e-revo 1/16
DSC08542.jpg

DSC08544.jpg

Laatst bewerkt:
Turnigy lipos aangepast

Bekend probleempje in sommige modelen, zijn de aan de zijkant uitstekende aansluitkabels van de turnigy accu's. In mijn revo had ik daar al last van, en met het duwen en persen zelfs al eens een balancer kabel afgebroken. Moest toen solderen, en heb meteen de accu kabels aangepast. Vandaag 2 nieuwe accu's binnen gekregen, en deze maar meteen gemodificeerd. Zie hier een foto verslag

De vervelende bult aan de zijkant (sommige halen een keep uit het chassis)

Voorzichtig de krimpkous losgesneden, en het extra stukje kunststof verwijderd (pas op dat je geen sluiting maakt!)
cimg0074n.jpg

Lipo voorzichtig (handvast) in de bankschroef klemmen. Goede soldeerbout op de aansluiting zetten en de draden voorzichtig met een klein beetje frikken loshalen. Vervolgens de draad 180 graden draaien en weer vastzetten. (Eén voor een doen)

Alles weer netjes dichtplakken..

En dan zit hij mooi klem in de slash (accu is 50 mm, bakje volgens traxxas 49,5 mm), en geen (trek) spanning meer op de kabels

had je al de werking getest van de transponder ?? of is dat nog niet de definitieve plaats.Heb je geen storing van de tussenas?

Leuke mod. ,zal eens kijken als de mijne binnenkomen of het past zonder te veel "duw en trek"werk.:cool:

Transponder vandaag binnen gekregen, dus nog niet kunnen testen. Plekje leek mij gemaakt om de transponder te bevestigen. Zodra ik 'm op de baan heb gezet zal ik terugmelden of de waarnemingen goed zijn

Damn, mn slash was nog niet aangekomen toen ik uit mn werk kwam :(
Maar aangezien hij maandag pas op de post was gedaan geef ik hem nog een dagje of 2 :)

Dit is nog eens een achtertuin! Zelfs een lap counter systeem, piep piep piep, prachtig!

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back