Dat plekje werkt prima BricksTransponder vandaag binnen gekregen, dus nog niet kunnen testen. Plekje leek mij gemaakt om de transponder te bevestigen. Zodra ik 'm op de baan heb gezet zal ik terugmelden of de waarnemingen goed zijn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat plekje werkt prima BricksTransponder vandaag binnen gekregen, dus nog niet kunnen testen. Plekje leek mij gemaakt om de transponder te bevestigen. Zodra ik 'm op de baan heb gezet zal ik terugmelden of de waarnemingen goed zijn
2s is prima. en hoe meer ampere, des te langer je zult rijden.
ik heb 8A accu's en rijd met de 2wd slash hier bijna een uur mee.
en zoek naar accu's met een C-rating rond de 25 a 35 ..
het merk van je lader maakt volgens mij niet uit.. maar zorg wel dat er een balanceer functie in zit..
@ diver:
IS dat een plug and play of moet ik nog iets aan de stekkertjes veranderen? Voor degene die nu wazig staan te kijken naar mn vraag.
IK MOET NOG ALLES LEREN!!!![]()
(als je die van de regelaar af haalt, vervalt de gerantie als ik me niet vergis)
Broodje aap verhaal(als je die van de regelaar af haalt, vervalt de gerantie als ik me niet vergis)
@ diver:
IS dat een plug and play of moet ik nog iets aan de stekkertjes veranderen? Voor degene die nu wazig staan te kijken naar mn vraag.
IK MOET NOG ALLES LEREN!!!![]()
Ik ben ook nog maar pas met deze hobby begonnen. De eerste keer solderen ik dacht o dat wordt niets maar dat valt wel mee gewoon proberen. er staad ook nog een filmpje op youtube hoe de traxxas stekker er aan moet. Als je het eenmaal kan geeft het je veel meer mogelijkheden met lipo's.
Misschien wil iemand hier je wel helpen maar ik denk dat niemand weet waar "bij ons moeder thuis" ligt!! dus dat zal niet mee vallen